ניווט מהיר - בחר/י פורום:   נושאים כללים | זכויות חיילים ות"ש | הטיפול הרפואי בצה"ל | שיח מילואימניקים
 
פורום נושאים כללים - צפיה בהודעה
    
נשלחה על ידי:  קליל
נושא: פקידה מלצרית
בתאריך: 22/1/2005  11:07

תוכן ההודעה:


בכל יום יש בין שלושה לחמישה דיונים, לכל דיון אני נדרשת להכין שני קנקני שתייה לאורחים ולו כוס שתייה פרטית. הוא דורש גם בכל פגישה שהיא עם קצין/חייל להכין קפה לו ולמוזמנים- גם כן בין שלוש לחמש פעמים ביום.
אני צריכה להכין לו לשתות בבוקר כשהוא בא, אחרי ארוחת צהריים ואם יוצא (ויוצא הרבה)– אחרי ארוחת ערב.
ברוב הוא לא נוגע, כי מן הסתם- כשיש לו שתי פגישות אישיות אחת אחרי השנייה, הוא עוד לא מספיק לסיים את הכוס הקודמת ואני סתם מחליפה לו את הקפה לקפה חם.
בחלק מהדיונים אני צריכה להיכנס גם עם מגשי אוכל – באמצע הדיון, לא לפניו, כדי ש"ייראה טוב" למוזמנים. כשיש דיון במקום אחר אני צריכה ללכת לאורך הבסיס עם הכוס הפרטית שלו ולתת לו אותה.
לא איכפת לי לארגן שתייה וכיבוד, אבל באמצע הדיון – כשכולם כבר בפנים, או ההליכה עם הכוס הפרטית שלו לאורך הבסיס - גורמים לי למבוכה.
הוא אינו מבקש את כל אלו- אלא פוקד עליהם...
יש לי הרבה עבודה ובמקום לעשות אותה - אני עוסקת במלצרות ובניקיון שלאחר הדיונים (הוא לא מרשה כלים חד-פעמיים).
הבסיס הוא פתוח והדיונים נעשים בשעות מוטרפות: שבע עד אחת עשרה בלילה, והמפקד מחזיק אותי במשרד כדי למלצר ולחבר מדי פעם טלפון. האם זה חוקי שרוב ימי השבוע אני יוצאת מבסיס פתוח בשעות כאלו מאוחרות? – אני גרה במקום מבודד במיוחד, ואחרי שבע אין לי יותר אוטובוסים – לכן ההורים שלי מחזירים אותי באופן קבוע. המפקד מודע לבעיה הזאת ומשאיר אותי בכל זאת.
האם יש הגבלה על שעות ביצוע דיונים בבסיסים פתוחים? האם יש הגבלה על כמות כוסות השתייה שלמפקד מותר לדרוש ממני ביום? ומה לגבי החזרה שלי הביתה?
עוד שאלה: שבוע שעבר הוא נכנס למשרד ואחריו הלכה ילדה קטנה, הפקידה השנייה שאלה אותו "זו הבת שלך?" הוא אמר כן וסגר את הדלת למשך היום כשהילדה- נשארת בחוץ, ליד הדלפק שלי. הוא לא ביקש שאטפל בה ושאדאג לה, אבל היא הייתה רק בת 9 ודי אומללה, אז לקחתי אותה לאכול צהריים והדפסתי לה דפי צביעה.
מה אני – בייבי סיטר?! אז נכון, הוא לא ביקש, אבל זה היה ברור לו מאליו שאני אקח פיקוד- וזה, חוקי? הרי לא הייתי משאירה אותה לבד להסתובב בבסיס חמש שעות.

תודה רבה
חיילת מתוסכלת




11:07 | 22/1/2005  פקידה מלצרית - קליל     
21:57 | 22/1/2005    תגובה למלצרית - שלמה אוחיון    
22:18 | 23/1/2005       תודה על העצה -אבל - קליל    
20:50 | 23/1/2005    פקידה מלצרית - פנייתך לפורום - צוות הקשב    
22:31 | 24/1/2008       אני חייבת לדבר איתך - פקידה בצה"ל