ניווט מהיר - בחר/י פורום:   הטיפול הרפואי בצה"ל | זכויות חיילים ות"ש | נושאים כללים | שיח מילואימניקים
 
פורום הטיפול הרפואי בצה"ל - צפיה בהודעה
    
נשלחה על ידי:  אורן
נושא: בעיה "רפואית" ללא הסבר רפואי.
בתאריך: 18/1/2005  13:47

תוכן ההודעה:

שלום,
בערך לאחר חודשיים בטירונות החלו אצלי כאבי ברכיים.עברו 4 חודשים מאז.
מאז עברתי טיפול ארוך שראיתי מספר אורטופדים וכן גם אזרחיים, והם לא מצליחים למצוא את הבעיה, מה גם שהיא חריפה למדי, אני צולע מאוד ועם כאבים, ובבדיקה השגרתית אין דבר כלל, מה שמעלה אצלם חשד.
הכאביים הפכו עם הזמן לשכיחים בגלל מאמץ שלי להמשיך ולהתקדם עם כולם בטירונות ובקורס, לא רציתי להגיע למצב שאני לא עושה כלום כל היום ועם כאבים, והוכחה לזכותי הוא שהייתי אחד מהמצטיינים הכיתתיים בסיום הקורס.
עכשיו אנחנו שומרים על מתקן כליאה, ואני שובצתי בתור סמל מבצעים, מחוסר רצון. עכשיו כל השירות הצבאי שלי הוא 8-8 שבו כואב לי, קשה לי להסתדר ולהגיע ממקום למקום ואני צריך לבקש כל הזמן שיעשו בשבילי, ויוצא לי לישון בערך 4 שעות ביומיים.
הרופאים אומרים שהדבר היחיד שאפשר עוד לומר שזה בעיה פסיכולוגית, והמצב הנפשי שלי שהתערער מאוד בגלל שלא מצאו בעיה רפואית שיחק להם היטב לידיים. ראיתי קבן והוא הפנה אותי לפסיכיאטר שאמר שמבחינתו עדיף לשחרר אותי מצה"ל.
עכשיו הגעתי למצב שאני סובל כל יום, אין לי שום אפשרות להתקדם בצבא בגלל הבעיה הבריאותית שלי, והמפנה היחיד שלי לאיזשהו הקלה היא ללכת לקב"ן ולצאת ככה מהצבא. אבל מבחינתי זה שטויות כי כשאני רץ או עושה כל מאמץ אחר ואני מרגיש את הכאבים, ואני לא חושב שאני מפחד מריצה בצורה כזאת שתגרום לי לבעיה פסיכולוגית. ויתרה מזאת הייתי מאוד שמח בחלקי בטירונות גם כשהבעיה הייתה בראשיתה .
ביקשתי לעבור יחידה בתקווה שתפקיד אחר עם תנאים אחרים אולי יקל ושלחו אותה אבל אמרו לי שהסיכויים כ"כ נמוכים שלא לצפות לזה כלל, ויתרה מזאת שאף אחד לא ירצה לקבל מישהו במצבי.

בתשובה לבעייתי היומיומית אומרים לי - תתמודד, ומספרים לי על חברים שלהם שאיבדו את האשכים שלהם בצבא כי לא קיבלו טיפול בזמן.

אני רוצה פשוט להבין אם יש לי אלטרנטיבות אחרות, או שאני צריך לבחור בין לסבול 3 שנים באופן שלא מתקבל עלי כמעט וכלל, או לצאת מהצבא בצורה כזאת שהיא מוכתמת לחלוטין.




13:47 | 18/1/2005  בעיה "רפואית" ללא הסבר רפואי. - אורן     
16:06 | 18/1/2005    תשובה לבעייתך - מנהל הפורום    
16:15 | 18/1/2005       . - אורן    
14:06 | 20/1/2005          אז כנראה שלא התרשמו שאתה דובר אמת לצערי..... - מנהל הפורום    
23:28 | 27/1/2005    הצעה - אסתר astar