ניווט מהיר - בחר/י פורום:   זכויות חיילים ות"ש | הטיפול הרפואי בצה"ל | נושאים כללים | שיח מילואימניקים
 
פורום זכויות חיילים ות"ש - צפיה בהודעה
    
נשלחה על ידי:  שלום
נושא: תלונה:חוסר דאגה לצרכים בסיסיים של חיילי מילואים
בתאריך: 12/2/2011  10:34

תוכן ההודעה:

הי,

המילואים הקודמים שלי היו פשוט סיוט, לא דאגו לנו לאוכל, לא דאגו לנו למקום לינה - הכל היה בלגן נוראי. יצא לי אולי לשון 4 שעות ביום במקרה הטוב, וכל זה קרה רק בתרגיל - לא היתה מלחמה ולא היתה הצדקה לשום דבר שכזה.

לגבי מקום לינה, ניסו לסדר לנו כמה מיטות שדה עם מזרונים - אבל אלו נגנבו ע"י בדואים באזור. שלחו אותנו לבית החייל לשלם עבור שהותנו בו ואפילו מקום פנוי לא היה להם. אתה מוצא את עצמך מותש ב 12 בלילה מחפש מקום לשון בו.

לגבי האוכל, לא היה מקום לאכול עם שולחן, מדי כמה פעם זרקו לנו כמה קופסאות שימורים ולחם- כאילו שאפשר לקרוא לזה אוכל. הרגשנו ממש כמו כלבים, התייחסו אלינו בצורה כזו משפילה - זה פשוט עלבון להיות חייל במילואים.

איך צה"ל לא מתבייש ולא מבקר את מה שקורה בשורותיו, לקרוא לחיילים לעשות מלואים בזמן שאחרים חומקים מזה בכל מני סיבות לא באמת מוצדקות. וכשהחיילים שכן עושים מלואים, מקבלים יחס משפיל שכזה - הייתי צריך לאות מחאה לקום לעזוב במקום.

למי אפשר להעביר את התלונה הזו, אני אשמח אם אני אראה שבצהל אכפת למשו ומונעים דבר שכזה בעתיד.
בלי קשר, צהל צריך לדאוג שבכל מקום תהיה ביקורת פנימית ויוודאו שחיילים מקבלים מענה לכל הצרכים. במידה וחיילים לא יקבלו אוכל חם, מקום וזמן לישון, וכו... אזי, החיילים ישוחררו מהשירות והקצין האחראי/מגד יינזפו בנושא.

תודה,
שלום




10:34 | 12/2/2011  תלונה:חוסר דאגה לצרכים בסיסיים של חיילי מילואים - שלום     
21:49 | 20/3/2012    נציב קבילות החיילים - Necromancer