ניווט מהיר - בחר/י פורום:   נושאים כללים | זכויות חיילים ות"ש | הטיפול הרפואי בצה"ל | שיח מילואימניקים
 
פורום נושאים כללים - צפיה בהודעה
    
נשלחה על ידי:  חסויה
נושא: חוק שמביא התעללות לחיילים.
בתאריך: 22/10/2010  00:42

תוכן ההודעה:

אני משרתת בבור בקריה בתור תפקיד "מפקחת בקרת רשת" אשר תפקיד זה דורש המון עבודה ביום ואף שולל לנו את הפסקת הצהריים הנורמלית שמגיע לכל חייל . התפקיד מחולק ל2 משמרות אשר משמרת בוקר זה מ8 עד 5 ומשמרת לילה צריך להגיע לבסיס ב4 בצהריים עד 9 בבוקר למחרת.
במשמרת לילה 2 חיילות צריכות לאייש מול המחשב שאחת מהן עושה משעה 12 בלילה עד 4 בבוקרוהשניה עושה מ4 בבוקר עד 8 בבוקר..חשוב לציין שהתפקיד הזה דורש המון עבודה,במשמרות לילה אסור לישון צריך להשאר ערות מול המחשב וזה נורא קשה להחזיק מעמד ככה..השבוע שינו לנו את הנוהל של השעות,ושינו לנו את שעות היציאה..זאת אומרת שחיילים שבאים למשמרת לילה צריכים להגיע ב8 בבוקר ולבלות את כל היום בבסיס עד שמגיע השעה של המשמרת לילה שלהם ואחרי המשמרת לצאת מהבסיס בשעה 1 בצהרים מותשים,עייפים,חלשים ולא מפוקסים אחרי לילה נטול שינה..הנוהל הזה ממש מקשה עלינו וכבר היו מספר חיילים שנשפטו וקיבלו ריתוק על זה שהם הלכו בשעה 9 בבוקר ולא ב1 מכיוון שאף אחד לא הצליח להחזיק מעמד { יש לציין גם שיש חיילים שעובדים וצריכים להשלים סידורים בחוץ..}
אני חייבת לציין שהנוהל הזה אף פעם לא היה..תמיד השעות הנורמליות של לצאת ב9 ולבוא ב4 היו ככה מאז ומתמיד כי זה גם נשמע הגיוני בשביל מי שצריך להיות ער בלילה.
אני מבקשת שתתנו לי מענה כלשהוא או עזרה לאן אני צריכה לפנות ואיזה גורם יכול לעזור לנו במצב הזה כי זה הורס אותנו.. תודה רבה..




00:42 | 22/10/2010  חוק שמביא התעללות לחיילים. - חסויה     
20:58 | 24/10/2010    לא בטוח שזה לגיטימי - דור