ניווט מהיר - בחר/י פורום:   זכויות חיילים ות"ש | הטיפול הרפואי בצה"ל | נושאים כללים | שיח מילואימניקים
 
פורום זכויות חיילים ות"ש - צפיה בהודעה
    
נשלחה על ידי:  גלית
נושא: זה ארוך אבל בבקשה תגיבו זה דחוף
בתאריך: 15/2/2005  14:04

תוכן ההודעה:

ככה אחי התגייס והוא כרגע בבה"ד 13 בקורס מאב"ם יש לי כמה שאלות..מקווה שתוכלו לעזור לי כי מהמפקדים שלו אין למה לצפות.
אחי סובל ממיגרנה מאוד קשה המלווה בהקאות כבר 10 שנים ביום שהיה לו תור לרופא בחר"פ הייתה קצינת מיון ואחי לא ראה אותה כי הוא היה בחר"פ, הם החליטו במקומו ונתנו לו להיות מאבחן ביטחוני כאשר אם הוא היה רואה קצינת מיון ומראה את הפטורים הקבועים שקיבל [לא לשמור בלילה , 7 שעות לישון מנוחה 3-4 שעות בזמן התקף שקורה יש לציין כ- 3 פעמים בשבוע בערך] יש סיכוי שזה היה משנה את הצבתו הם מנוע ממנו לראות קצינת מיון ובכך הוא הגיע למאב"ם הוא היה במצוקה כי בכלל לא חשב שעם פרופיל 64 [מיגרנה קשה ] יש סיכוי שהוא יהיה עם ערבים הוא נורא מפחד מהם יש לו טראומה מזה כי פעם כשנסע לבית ספר אז הוא ירד ותחנה אחרי זה היה פיגוע בקו הזה הוא ביקש לראות קב"ן המפקדים שלו מנעו ממנו רק אחרי שעירבתי נציב קבילות חיילים הוא קיבל קב"ן אחרי שבועיים מיום שביקש [התקשרתי ואמרו לי בקצין העיר שצריך לקבל אחרי 48 שעות], אמא שלי הייתה מאושפזת בבית חולים עקב ארוע לב [פירפורים בלב ] וכשאחי בקורס ביקש לראות את אמא המפקדים שלו אמרו לו לא שידבר איתה בטלפון אחרי שדיברתי עם קצינת פניות הציבור הם שיחרררו אותו .
אחי הלך לקב"ן עם חוות דעת של מפקדו המפקד שלו כתב שמצבו הנפשי של אחי קשה יש לי שאלה אם ככה הוא חושב הוא לא היה צריך לקחת ממנו נשק? אין זאת רשלנות מצידו?
וכשאחי הלך לקב"ן היא לא אמרה לו כלום כתבה מכתב לרמ"דית מקצועות ומכתב אחד למפקד של אחי. אחי לא פתח אותו אבל ראה שורה אחת שהיא כתבה היא: הנני בספק אם החייל יצליח לסיים את הקורס .זה כל מה שהוא ראה הוא הלך למפקד שלו הביא לו מכתב וההוא לא אמר כלום
יש לציין שאחי לא היה נוכח כמעט בקורס וכל פעם שהוא היה שואל מה קורה איתו התשובה הייתה זהה : זה בטיפול
היום המפקד בא אל אחי ואמר לו שיבחר שילך לכלא בעפולה לשמור על עצורי שטח או למחסומים .
האם הם יכולים לעשות זאת? לשלוח אותו למחסום שאפילו לא עבר קורס לזה? מה שהולך שם זה נוראי בבקשה תעזרו לי למי לפנות...?




14:04 | 15/2/2005  זה ארוך אבל בבקשה תגיבו זה דחוף - גלית     
09:04 | 16/2/2005    לגבי אחיך - מנהל הפורום