ניווט מהיר - בחר/י פורום:   נושאים כללים | זכויות חיילים ות"ש | הטיפול הרפואי בצה"ל | שיח מילואימניקים
 
פורום נושאים כללים - צפיה בהודעה
    
נשלחה על ידי:  גיא
נושא: תעזרו לי מהר בבקשה!!!
בתאריך: 2/11/2005  15:01

תוכן ההודעה:

יש לי בעיה סבוכה ומוזרה ואף אחד לא יודע להגיד לי בוודאות מה קורה איתי (לא מדור קצינת פניות הציבור בצה"ל, לא הפרקליטות הצבאית, ואי אפשר לתפוס את מדור דין ומשמעת בטלפון כבר שבוע).
בקיצור העניין הוא כזה:
נשפטתי ל21 ימי מחבוש, כשאני שייך כרגע לאחד הרמת"גים במז"י.
ביום שבו הייתי אמור להיכנס למחבוש קיבלתי תשובה מבדיקה רפואית שבגללה לא נמצאתי כשיר למעצר ואושפזתי באחד ממתקני האישפוז הצבאיים.
השאלות שלי בעניין הן כדלקהמן:
1. למי בדיוק אני שייך? ליחידה שלי במז"י או למעצר כלשהו שהשלישות יכלה לספח אותי אליו שלא בפני? והאם הזמן שבו אני נמצא באישפוז נחשב כזמן שבו אני מרצה את העונש. (יש לזכור שלא הגעתי כלל לשום מעצר אלא נמצאתי לא קשיר לפני)
2. מה הם התנאים שבהם אני אמור לשהות באישפוז? האם מותר לי לקבל ביקורים? (כרגע אוסרים עליי מפני שאני כביכול עציר, אע"פ שנראה לי שהם סתם מנסים לכסת"ח את עצמם) האם מותר לי לצאת הביתה?
3. איפשזו אותי במתקן אישפוז שנמצא רחוק מביתי ואין לי מספיק דברים ואף אחד גם לא יכול להביא לי דברים במקום שבו אני נמצא, יש מתקן אישפוז שנמצא בעיר שבה אני גר, האם יש לי זכות לדרוש ולקבל מעבר לאישפוז אחר בשל כך? (במידה ויסדרו ליווי מהיחידה שלי - כנרדש ע"פ הנהלים ממה שאני הבנתי)
4. במידה ואני נחשב אסיר, אני לא מקבל משכורת ומישהו ככה"נ מזין לי תב"ן שלילי. מי עושה את זה, אם בכלל, והאם לא מגיעות לי 10 סיגריות ביום כמו לכל האסורים האחרים?
5. אחרי תקופה כלשהי (נדמה לי שבוע) אמורים לבוא לבקר אותי. מי אמור לבוא בדיוק ומתי (עבר כבר כמעט שבוע ועדיין לא הגיע אף אחד, ובזמן שנפקדתי מהיחידה שלי כבר "שכחו" לבקר אותי ביקור של עד 30 יום מיום הנפקדות פעם אחת, הייתי רוצה לקבול אותם במידה והם ימשיכו לשים עליי @#$... איך אני עושה את זה, אם בכלל, ועד כמה זמן אני יכול לקבול אותם מיום ביצוע העבירה שלהם)

בבקשה תמהרו עם התשובות...
בתודה מראש. גיא.




15:01 | 2/11/2005  תעזרו לי מהר בבקשה!!! - גיא     
20:21 | 12/2/2005    לגיא - בקשתך לעזרה - צוות הקשב