נשלחה על ידי:
4U
נושא: לשאלתך בתאריך: 8/4/2009 14:59
תוכן ההודעה:
> בהמשך לפנייתך אני מצרף לעזרתך מידע ואפשרויות לברור-לשיקולך:
-----------------------------------------------------------------------
שאלות בנושאים רפואיים ומנהלתיים-וכדי לסגור קצוות פנה למוקד מזו"ר
> מוקד התלונות של חיל הרפואה :
המזו"ר הינו מוקד ראשון מסוגו בצה"ל לזימון, ביטול ושינוי מועד תורים למרפאות המומחים לחיילי צה"ל ולמתן מידע רפואי ומנהלתי לחיילים ולבני משפחותיהם בטווח של עד 24 שעות מזמן הפנייה. המוקד פועל בימי א´-ה´ בין השעות 8:00 - 22:00.
מזו"ר - מוקד זימון תורים ומידע בנושאים רפואיים:
אזרחי - 03-9489999, מטכ"לי -0333-9999.
-----------------
> אפשרות נוספת, פנה למוקד הייעוץ של הנציב לברור מעמדך :
זכותך לפנות בקבילה אל הנציב במישרין וללא התחשבות בדרגתך או בדרגתו או במעמדו של הנקבל. אינך חייב ליידע את מפקדיך או לקבל אישורם להגשת הקבילה.
יש אפשרות לשוחח עם קצין בנציבות ולהתייעץ, אם הנושא עליו מלינים מהווה עילה לקבילה ואם הוא מצוי בתחום סמכות טיפולו של הנציב.
לשם כך עומד לרשותך קו פתוח כמפורט:
טלפון אזרחי: 03-6977433
בכל יום בין השעות 17.30 : 20.00
יום ו´ בין השעות 8.00 : 13.00
נציב קבילות החיילים
פקס 03-6977135
טל´ ענף הפניות 03-6977374
-----------------------------------------------------------------------
> במידה והנושא שלך לא מטופל, ואתה מרגיש קושי - לשיקולך :
תתקשר ( אתה או ההורים) לטלפון של גב´ כרמלה מנשה "כתבת קול ישראל לענייני צבא ותספר לה על המקרה החריג והדחוף, ושאתה זקוק לעזרה .והיא תברר ותגיד לך/כם בדיוק מה נכון לעשות בנסיבות שלך.