כתובתו של עמוד זה באינטרנט:   http://www.hakshev.co.il/item.asp?type=1&NewsID=197

ארכיון כל המקרים

ברכתנו לצה"ל ביום ההולדת ה-58 לעצמאות ישראל ! (2/5/2006)

מפקדים,מפקדות – חיילי וחיילות צבא ההגנה לישראל היקרים !
 
בפרוס עלינו שנת ה – 58 לעצמאות מדינת ישראל, שלוחה לכם ולשאר כוחות הביטחון במדינה בירכת חזק ואמץ. אזרחי ישראל חבים לכם חוב גדול. בזכותכם, בזכות אלה שנושאים על גופם את צלקות הקרב על עצמאות וביטחון ישראל ובזכות הנופלים במערכה, הגענו עד הלום.
 

רצינו רק לומר לכם באשר אתם – ללא הבדל דרגה ותפקיד, לכולכם - ביבשה באויר ובים כי אנו מחבקים אתכם אל ליבנו ונושאים תפילה ליושב במרומים, למען ישמור חייכם, יכוון צעדיכם ויחזק את צבא ההגנה לישראל . ביום ההולדת ה-58 למדינה אנו שולחים לכם ברכה. לצה"ל, לראש המטה הכללי, למפקדיו, לוחמיו וחייליו ולכלל אנשי כוחות הביטחון.
חיזקו ואימצו. אוהבים אתכם.

בערבו של יום העצמאות 2003 , עלה ברשת אתר "הקשב" . אז רק ל"תקופת נסיון". במלאת שלוש שנים לפועלנו, בהתנדבות טהורה, ללא כל תקציב ועזרה, אנו גאים על העשייה למענכם, בתחום שמירת זכויותיכם וביטחונכם ושמחים אנו להיות קשובים לכם.
 
אתר "הקשב" הראשון שנרתם למשימה לאחר 55 שנות עצמאות והיחיד בישראל שמקדם באופן יזום ובהתנדבות מטרות נעלות אלו. אנו עושים זאת באהבה בכח אדם דל וללא כל תמורה. אך בהתמדה ובשקידה אין קץ, מתוך אהבה לצה"ל ואיכפתיות לפרט. בהקשבה לכם, בפנייה לצה"ל לשם פיתרון בעיות ומניעת עוולות וסיכון חייכם, באמצעות פורומים ציבוריים ועוד – והכל למענכם. כדי שתשובו הביתה בשלום, כדי שתהיו חופשיים למשימותיכם ולמען עיצוב דור העתיד של ישראל הדמוקרטית – דור של צעירים מלאי מוטיבציה ושאיפה לתרום למדינה.
 
בשלוש השנים שחלפו, סבורים אנו כי יכולנו לתרום תרומתנו הצנועה למענכם והצלחנו לקדם נושאים מספר בתחומים אלה וכך נתמיד גם בעתיד. למען המשרתים בצבא, - מפקדים וחיילים כאחד – למען האדם שבכם . ולמען חיזוק כוחו וחוסנו של צבא ההגנה לישראל.


כה לחי לצה"ל וברכות למדינתו ליום הולדתה ה- 58 .
היו ברוכים !
 
 
*הערה : אילוסטרציה - אתר walla.co.il

תגובות:
You got to push it-this esatseinl info that is!
(Rayan 13/11/2015)
1.
לאלמוני - התשובה להערתך, ראה בפסיקת בית משפט העליון בעניין התיעצות עם עורך דין מהיום 4.5.06 . איזה פוקס הא? גם 9 השופטים טועים ?
(חייל גאה 4/5/2006)
2.
בגללכם כל חייל עכשיו נהיה עורך דין או הצמיד לו עורך דין ומפקדים צריכים להיזהר. זה נראה לכם נורמלי?יש לכם במה להתגאות?
(אלמוני 3/5/2006)
3.
הוסף תגובה