הדפסה  שלח לחבר  עבור לתגובות  הוסף תגובה
שוב מחדל: צה"ל לא לומד מטעויות. בפחות מחודש צה"ל שוב מסכן חייליו! (4/3/2004)

עוד אנו מביאים לידיעת החיילים את הצורך לבדוק דרך הסקת המסקנות בצה"ל מתחקירי מחדלים בהם נפגעו חיילים ורק ימים מעטים לאחר שבאתר האינטרנט של צה"ל פורסם חומר סודי שיש בו לסכן חיי חיילים(ראה בהמשך), שוב מצוי חומר סודי ברשת האינטרנט לכל דורש.
 
Nfc שוב חושף היום (4.3.04 בצהריים)ידיעה המצביעה על סיכון אפשרי לחיי החיילים בשל חומר סודי המצוי באינטרנט ונדמה שלאיש בצה"ל אין נדודי שינה.דו"צ:...הנושאים המועלים ייבדקו ויעברו במידת הצורך לטיפול הגורמים הרלוונטיים"....
 
ללמדך, כי ככל הנראה לא זו בלבד שצה"ל אינו לומד מאירועים ותוצאות התחקירים, אלא אין בצה"ל איש שמוודא ליישם מסקנות. כאילו התחקיר נועד להרגיע הציבור מאשר להפיק לקחים. רק בפחות מחודש שלושה מחדלים חמורים : מחדל המידע הסודי באתר האינטרנט של צה"ל: ההפקרות בבסיס ח"א במרכז הארץ הפתוח לכל דכפין: כמו "שוב אותו הניגון": מחדל,בדיקה,מחדל בדיקה וחוזר חלילה.


הפעם, שלא כבמקרה האחרון שנחשף החומר באתר האינטרנט של צה"ל - שם הוסר החומר מיידית - כאן צה"ל גם לא מספק הסבר היוני וגם אינו נוקט כל צעד מיידי לתיקון המחדל או הפסקתו. וזה אגב, רק חלק ממה שניתן לפרסם לפי nfc .
 
אין מנוס מהמסקנה - לה נמצא ביסוס כמעט יום יומי - על פיה החלטתנו נכונה כאן  ב"הקשב!" כי שלום החיילים ובטחונם מחילה החובה המוסרית לתחקר ע"י גורם חיצוני את דרך עריכת התחקירים בצה"ל , הממצאים של תחקירים, מה המסקנות ומי מפקח על יישומן. אירוע בודד ניתן לפרשו כי שמא מישהו "נרדם על המשמר". אירועים חוזרים ונשנים -  יש בהם לכאורה להעיד על "לחפף" או חלילה זלזול או אי איכפתיות באשר לאפשרות לסיכון חיי חיילים. גם הפעם יש להניח, תסתיימנה ה"בדיקות" בטענות צה"ל שיתמקדו באשמת הכתב שחשף המחדל.
 

תגובות:
trouble eating a big meal after an#&e230;int8nse weight training routine. if you are one of them, you should consider using a post-workout recovery drink. these preparations help to replace the lost fluids and the glycogen store in the body.while there are several products available in the ma…
(Cathy 28/5/2016)
1.
הוסף תגובה