הדפסה  שלח לחבר  עבור לתגובות  הוסף תגובה
חוגגים שישים שנה להקמת המדינה - יום העצמאות 2008 ! (7/5/2008)

מפקדים,מפקדות - חיילי וחיילות צבא ההגנה לישראל היקרים !
 

בפרוס עלינו שנת ה - 60 לעצמאות מדינת ישראל, שלוחה לכם ולשאר כוחות הביטחון במדינה חזק ואמץ. בזכותכם ובזכות הנופלים הגענו עד הלום. ברכה שלוחה מאיתנו לכל אזרחי ישראל.
 

בשנת ה-60 לעצמאותנו, אנו מחבקים אתכם אל ליבנו ונושאים תפילה ליושב במרומים למען ישמור חייכם, יכוון צעדיכם ויחזק את צבא ההגנה לישראל , את מפקדיו, לוחמיו וחייליו וכלל אנשי כוחות הביטחון.
 

יום העצמאות והשמחה כפולה - בערבו של יום העצמאות 2003 , עלה ברשת אתר "הקשב". חלפו להן חמש שנים לפועלנו ואתם - חיילי צה"ל, הוכחתם עד כמה חשוב היה רעיון הקמת האתר ומטרותיו לסייע לכם. אנו גאים על העשייה למענכם, בתחום שמירת זכויותיכם וביטחונכם ושמחים להיות קשובים לכם . במשך חמש השנים הללו, אנו יכולים להביט לאחור בסיפוק . סייענו ועזרנו במידע חשוב לכלל החיילים, בעיקר בתחום שמירת הזכויות, התמצאות בדין המשמעתי ובתחום הטיפול הרפאי. סייענו לפרט ולעשרות חיילים שפנו אלינו, ברגעים קשים ובעיתות מצוקה.
 

השבנו לאלפים רבים של פניות וסייענו בתיקון עוולות . אנו גאים לומר כי תרמנו לשינויים מרחיקי לכת - בתיקונים בחוק השיפוט הצבאי ובפקודות בתחום הדין המשמעתי אותם קידמנו באמצעות לשכת עורכי הדין, הכנסת, בפעילות ציבורית ועל פועלנו זה, המידע שבאתר, הושתתו גם הליכים משפטיים שנדונו בבג"צ - תרומה אשר שינתה את פני חוק השיפוט הצבאי, כפי שניתן להיווכח מהמובא באתר.
 

גם בתחום הטיפול הרפואי, תרמנו להגברת המודעות שבטיפול הולם בפרט, בהעברת מידע לחיילים כמו גם לצה"ל על מחדלים בנושא. כיום, במערך הרפואה בצה"ל ערים לכך שלחייל מידע על זכויותיו, מה שתורם לכך כי חיילים הפונים ליחידות חר"פ מקבלים תשומת לב רבה מבעבר. סבורים אנו כי יכולנו לתרום תרומתנו הצנועה למענכם והצלחנו לקדם נושאים מספר בתחומים אלה וכך נתמיד גם בעתיד להיות לצידכם בכל בעייה ובכל צרה,להקשיב ולעשות למענכם.


למען המשרתים בצבא, - מפקדים וחיילים כאחד - למען האדם שבכם . ולמען חיזוק כוחו וחוסנו של צבא ההגנה לישראל.

 
חג עצמאות שמח !
 
 
לוגו יום העצמאות ה-60 למדינת ישראל. עיצוב: רמו סינטס - ארד תקשורת.
#איור שנת ה60 - רמו סינטס - ארד תקשורת.

תגובות:
אנחנו מחפשים אנשים (גברים ונשים) לעבודה פשוטה מהבית. הזמן נקבע על ידיכם במהלך היום! אנו מספקים את החומר.. (עבודות בתחום, קלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים),
050-2332971 פנו אלינו בוואטספ

(סתיו 31/10/2023)
1.
Your post has litefd the level of debate
(Sara 14/11/2015)
2.
Good point. I hadn't thouhgt about it quite that way. :)
(Kerriann 8/5/2011)
3.
הוסף תגובה