הדפסה  שלח לחבר  עבור לתגובות  הוסף תגובה
נפצע בתאונה בשירות הסדיר, התשלום על הטיפול ..."חתם קבע" ! (1/9/2007)

אנו מביאים כאן את טענתו של חייל שנפצע בשירות בתאונה.  דרך סיפורו, נביא בפניכם מידע בדבר זכויותיכם. לפני 4 שנים היה מעורב ע' - אז חייל בשירות סדיר, בתאונת דרכים כאשר הג'יפ הצבאי בו נסע התהפך. ע' פונה עלידי מד"א אל בית החולים מאיר בכ"ס לטיפול רפואי ובהמשך טופל בבית חולים "שיבה" בתל השומר.
 
ע' כבר מרגיש הרבה יותר טוב, ואולם, מאז...הוצאות הטיפול הרפואי...רודפות אחריו . מד"א ובית החולים "שיבה" לא מפסיקים לדרוש מע' את תשלום ההוצאות בגין הפינוי והטיפול הרפואי. דרישות ומכתבי אזהרה בגין החוב ש"חייב" ע' להם לא נותנים מנוח. משפחתו נאלצה להתערב במלחמה בינו לבין..."כוחות" הרפואה ואין מושיע. וכבר ערב ראש השנה...ארבע שנים אחרי...
 
אז מי אמור לשלם בעד טיפול רפואי של חייל שנפצע בתאונת דרכים ברכב צבאי ? כדי שלא נשאירכם סקרנים, יאמר בפשטות : לא החייל.
 
במדינת ישראל יש חוק המסדיר תשלומים בגין פינוי וטיפול רפואי של נפגע בתאונת דרכים. כולנו יודעים כי כל רכב הנע בכבישים חייב בתשלום ביטוח חובה. זהו הביטוח המכסה בגין פגיעת גוף כתוצאה מתאונה.(אפילו במד"א ובבי"ח "שיבה" שמעו על ביטוח חובה) . במקרה כזה פונים אל חברת הביטוח שביטחה הרכב לגביית החוב. יתרה מכך, פינוי ממקום תאונת דרכים בכביש אינו גורר כיסוי ההוצאות למד"א עלידי הנפגע.


במקרה שלנו ע' היה בשירות חובה ונפגע בנסיעה ברכב צבאי. ולמרות זאת, לא מצאו מד"א ובית החולים את הכתובת בצה"ל לכיסוי החוב. הבשורה שלנו לע' היא כי הוא לא חייב בכל תשלום בנסיבות אלה ולמד"א ובית החולים "שיבה" נגלה כאן "סוד צבאי" : המדינה מבטחת את כלי הרכב בצה"ל . חייל הנפגע בעת ועקב שירות בתאונת דרכים בהיותו ברכב צבאי – אינו חייב במימון הטיפול הרפואי. אם אכן כך הדבר, אז הגיעה העת לאחר כל כך הרבה זמן שישננו זאת גם במד"א ובבית החולים "שיבה".אפשרות אחרת היא כי בנסיבות המקרה ובהיות ע' חייל בעת המקרה נשוא החוב, ניתן לפטור אותו מן החוב.

תגובות:
אנחנו מחפשים אנשים (גברים ונשים) לעבודה פשוטה מהבית. הזמן נקבע על ידיכם במהלך היום! אנו מספקים את החומר.. (עבודות בתחום, קלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים),
050-2332971 פנו אלינו בוואטספ

(חן 31/10/2023)
1.
הסיפור נשמע הזוי ואולי גובל בהשמצה, יכול להיות שהחייל הפצוע לא דיווח נכון ואו טעות של הגורמים הצבאיים בנ"ל
(מוטי 14/12/2007)
2.
בושה וחרפה אתם ממשיכים לא למדתם לכבד את מי שנפגע למען המולדת
(maged23 5/11/2007)
3.
הוסף תגובה