הדפסה  שלח לחבר  עבור לתגובות  הוסף תגובה
תלונות על האטימות בחר"פ : הרואים סימני אור בקצה המינהרה ? (11/11/2004)

פניות רבות המגיעות אל האתר מצד חיילים ובני משפחתם, עוסקות בתלונות על זמינות ואופן הטיפול הרפואי הניתנים עלידי גורמי חר"פ. אך על אופן הטיפול בזו שלפניכם, אנו רוצים לשבח.
הכל התחיל ביום 8.11.04, בפנייתה של ר. אמו של חייל חולה אסטמה, אשר הציגה שאלה במסגרת הפורום שבאתר.
 
אלא שהפעם , גורמי חר"פ טיפלו בעניין במהירות ויעילות הראוייה לציון, אשר הפתיעה אותנו המנוסים בפניות שכאלה באופן שלא יכולנו... "לעבור על כך בשתיקה".
לכן, מצאנו לנכון להודות לאיציק ממוקד פניות הציבור בחר"פ, אשר תוך יום אחד דאג לתת מענה ראוי מיידי ומלא לבעייה. האם רואים סימנים מעודדים של אור בקצה המינהרה ??
 


ר. סיפרה כי מאז שהתגייס בנה לצה"ל עברו חודשיים מבלי שאותו חייל קיבל טיפול ראוי למחלתו, כיוון שנקבע לו תור לרופא מומחה רק חודשיים וחצי מאוחר יותר.
 
ר., אמו של החייל הצליחה באופן פרטי להסדיר לו תור מיידי בבי"ח ציבורי אצל רופא ריאות, המקבל חיילים עם טופס 103, מה שלא הספיק כדי לשכנע את רופא היחידה של אותו חייל וזה סירב לאשר לו את ההפנייה לביה"ח, מסיבותיו האישיות שגם אנו במערכת תוהים על קנקנם.
 
בשלב זה פנתה ר. לפורום אתר "הקשב", ובעצתנו פנתה לק.פניות הציבור בקרפ"ר שטיפל בבעיה בצורה מהירה ויעילה ואישר לבנה פנייה מיידית לרופא בביה"ח כאמור וצה"ל ישא בכל העלויות הנלוות.
 
מי שלא השלימו עם חשיבות הענקת טיפול רפואי ראוי הם מפקדיו של החייל אשר לא התלהבו - וזאת בלשון המעטה מהתערבותה של האם והוראת חר"פ לשחררו לאותו טיפול . להם הינו מציעים שתי הצעות שיש בהן לעזור להם להתגבר על ..."רוע הגזירה". האחת -. כי ילמדו ממקרה זה כיצד על מפקדים להתנהג. ובמקרה שההצעה הראשונה אין בה די - כי יעיינו שוב בפקודות וישננו את חובת המפקדים וכיצד יש לנהוג במקרה של הפניית חייל לטיפול רפואי.
 
מצאנו לנכון להביא לידיעתכם את סיפור המקרה, ולשבח את היחס והמענה המסור של חר"פ במקרה פנייתה של ר., על מנת שישמש כדוגמה לנורמות שראוי לאמץ בחר"פ כדרך שגרה.
 
מי ייתן והתנהגותו זו של איציק, (שמו המלא יצחק דנגור) תהווה סימן ומופת למדיניות חר"פ בתחום הטיפול הרפואי בחיילים  על כל אגפיו ובכלל זה צוותי הרפואה.

תגובות:
This piece was a lieejackft that saved me from drowning.
(Latisha 28/5/2016)
1.
קצין מצויין וחבר מעולה..
(שרון 23/2/2012)
2.
איציק המפקד הכי תותח!
(נעמה 17/12/2006)
3.
עוד בקורס קצינים ידעתי שיצא ממך משהו טוב, איציק. ;-)
יישר כוח.

(אורית 19/1/2005)
4.
כל הכבוד!!! תמיד היית סיבה טובה לגאווה
תמשיך כך

(גלי 19/11/2004)
5.
כל הכבוד!!!!!!! אתה אחלה קצין (ןדוד)
(בן האחיין 17/11/2004)
6.
לאיציק - כל הכבוד, עלה והצלח!!!
(יעל וחנן 17/11/2004)
7.
ובכן, יש לי את השם המלא של איציק: יצחק דנגור.
ושוב, יבורך איציק ותבורך עבודת מדור פניות במקרפ"ר.

(רותי 14/11/2004)
8.
הוסף תגובה