הדפסה  שלח לחבר  עבור לתגובות  הוסף תגובה
תלונות חיילים: מצא הבדלים - נציב קבילות החיילים - קצינת פניות הציבור ! (28/6/2004)

 דוברת צה"ל: "יצויין כי בצה"ל קיימים מספר גופים המטפלים בפניות של חיילים, בהם קצינת פניות הציבור....ונציב קבילות חיילים, שהנו גוף עצמאי שאינו כפוף לרמטכ"ל ובעל סמכויות עצמאיות המעוגנות בחוק".
 
נציב קבילות חיילים עוזי לבצור בדוח מס' 31 בשנת 2002 על היותו "גוף עצמאי": "מוסד הנציבות הוא מעין 'גוף מבקר' בלתי תלוי על פי חוק...נדרשתי למחות בפני הרמטכ"ל על קיצוצים מכאיבים שנעשו בנציבות בהמלצת אגף התכנון {בצה"ל}...יש טעם לפגם ומנהל לא תקין כשפוגעים בו...".
 
קצינת פניות הציבור בצה"ל - כך נכתב באתר צה"ל - עורכת "משוב של הפונים", ואולם: לפנייתנו מספר רב של פעמים קצינת פניות הציבור סא"ל דפנה הראל הכפופה לראש אכ"א - בבקשת פרטים על אופן טיפולה בפונים ופירסום נתוני המשוב בדבר שביעות הרצון לציבור - לא זכינו לשום מענה, בכל פניותנו.
 
ואנו שואלים: מי מבקר את המבקרים, אשר שניהם גם יחד קשורים בטבורם לצה"ל, ומי ייתן משוב לפונים ? - מורה נבוכים לשיפוטכם...


על עצמאותו של נציב קבילות החיילים (נקח"ל):
 
"לאחר שנים רבות שבהן היתה הסכמה שמוסד הנציבות הוא מעין 'גוף מבקר' בלתי -תלוי על פי חוק, יש טעם לפגם ומינהל לא תקין כשפוגעים בו. נדרשתי למחות בפני הרמטכ"ל על קיצוצים מכאיבים שנעשו בנציבות בהמלצת אגף התיכנון..."
(נציב קבילות החיילים, תא"ל (מיל') עוזי לבצור, בדברי הפתיחה בדוח מס' 31 של נציב תלונות החיילים לשנת 2002 - אשר פורסם בשנת 2003) 
 
סיפור על "מינהל תקין" ועל אנשים ישרים - במצב בלתי אפשרי של ניגוד ענינים...
 
בשנת 1972 הקימה כנסת ישראל בחוק את מוסד נציב קבילות החיילים. מזה 32 שנה, מוסד זה שייך למשרד הביטחון, נסמך על שירותיו ושוכן בקיריה במשרדיו. ואולם, כוח האדם שמרכיב את המוסד, חלק מהלוגיסטיקה, כמו גם תקני הקצינים ועוד - נשלטים תקציבית ע"י צה"ל.
מי מפקח על כך שבעל המאה הוא אינו גם ... בעל הדעה ?
 
האבסורד מגיע לשיאו בנקח"ל: על פי החוק, הנציב הוא אזרח (ויש בצה"ל שמזכירים לנו עובדה זו) - אולם כל ציוותו מורכב מחיילים וקצינים בשירות חובה וקבע, לצד מספר קטן של אזרחים ... שגם הם, הפלא ופלא, "אזרחים עובדי צה"ל" (אע"צ). הכל נראה שם כמו גוף צבאי: החל במבררים והמשפטנים ועד אחרון הנהגים - כולם לובשים מדים ועוטים דרגות. גם הרכבים הם רכבים צבאיים. אפילו ראש המחלקה המשפטית בא מקרב הפרקליטות הצבאית, לרוב כתפקיד אחרון לפני פרישה. נוכח עשרות אלפי פניות, הנציב אינו מסוגל לקרוא ולהתעמק בכל בירור של קבילה, כך שלא אחת אנשי הצבא הכפופים לו (האמנם ?) מניחים על שולחנו את תשובת הנציבות לחתימתו - לפני שליחתה לפונה.
 
ממקורות פנימיים בנקח"ל ידוע לנו שלפני זמן לא רב ניטשה מלחמת חורמה על קיצוץ תפקיד ראש המחלקה המשפטית - והמדובר הרי בתפקיד המשפטי הבכיר ביותר בנציבות, בדרגת אלוף משנה. לפי מיטב ידיעתנו, קוצץ גם התפקיד של ראש מחלקת אירגון בדרגת סגן אלוף - מה שהביא להיחלשות זרוע האירגון, האחראית על הניהול האדמיניסטרטיבי של הנציבות. כל הקיצוצים הם מבית היוצר של צה"ל.
 
יש מגמת ירידה, כך נראה, גם ביוקרתו ובמעמדו של הנציב, כאשר על ברז התקציבים שולט, מי אם לא: צה"ל - שהוא להזכירכם, הגוף המבוקר.
 
כך, הנציב הראשון היה רב אלוף (מיל') חיים לסקוב, הרמטכ"ל החמישי של צה"ל. אחריו בא האלוף (מיל') דני מט, וכיום מכהן בתפקיד תא"ל (מיל') אבנר ברזני. בהמשך למגמה זו, לא נופתע אם הנציב הבא ימונה בדרגת אלוף משנה - וכולנו תיקווה כי ברבות הימים לא נראה בראש הנציבות קצין בדרגת ... סגן.
 
יש הרואים בכך סימליות לערכה היחסי ההולך ופוחת של הנציבות - בעיני צה"ל ובעיני שר הביטחון.
 
מי מטפל בקבילות החיילים:
 
לאחר שלמדנו מי שולט על תקציבי הנציבות ועל כוח האדם, ראוי לדעת מאיפה באים אלה שמרכיבים את צוות הנציבות (שבה שתי מחלקות עיקריות - מחלקת בירור והמחלקה המשפטית) - ולאן הם הולכים.
 
מאיפה הם באים: לדוגמא - מברר בכיר בדרגת סגן אלוף, הגיע מתפקיד פיקודי באחד הענפים בבקו"מ - היישר לתפקיד המאפשר לו לברר תלונות חיילים כנגד הבקו"מ. לא זו אף זו: קצינים אשר בעבר פיקדו על יחידות לוחמות או עורפיות, נדרשים בתפקידם כמבררי קבילות לברר טענות כנגד עמיתיהם הקצינים - אשר לא מעטים מהם הינם בני אותו מחזור, שיחד "בילו" באותו מסלול טירונות או צעדו כתף אל כתף על מגרש המסדרים בבה"ד 1.
 
לאן הם הולכים: אמנם חלק מן המבררים הבכירים (סגני-אלופים, להבדיל ממבררים זוטרים - שאינם אלא קציני שלישות בתחילת דרכם) משמשים בתפקידם בקיריה לפני פרישה - אך חלקם ממתינים לשיבוץ בתפקידי המשך בתוך צה"ל. עתידם של אלה המבקשים לחזור לשורות צה"ל נתון, כמובן, בידי צה"ל.
 
כך, למשל, קצינה בכירה בדרגת סגן אלוף, שמילאה תפקיד מבררת בנקח"ל - חזרה לאחר מכן אל חיק צה"ל, כאשר היא מקודמת לתפקיד שלישותי בכיר.
 
המשפטנים: המשפטנים בנקח"ל - שלכאורה אין עליהם מרות זולת מרות הדין - בפועל אינם שונים במעמדם מעמיתיהם המבררים. הקצינים, שכולם עתודאים לאחר לימודי משפטים, נבחרים ע"י רמ"ח משפטית בנקח"ל - אולם הפרקליטות הצבאית בצה"ל היא הגורם המגייס והממיין, האמון על חלוקת העתודאים המשפטנים בקרב יחידות הפרקליטות, יחידות הסמך ונקח"ל. כך, בוחרת רמ"ח משפטית מתוך היצע המשפטנים שבידי הפרקליטות הצבאית את המוצע לה.
 
נשאלת שאלה פילוסופית: כיצד ינהג משפטן בלתי תלוי אשר רצונו בקריירה רבת שנים במסדרונות הפרקליטות הצבאית - אך בתחילת דרכו שובץ בנקח"ל ?
 
ולגבי קצינת פניות הציבור:
 
אם זהו המצב אצל נציב קבילות החיילים - שהוא לפי ציטוט מדברי דובר צה"ל - זוכרים? - "גוף עצמאי" - מה כבר ניתן לומר על קצינת פניות הציבור, שהיא פקודה של ראש אכ"א בצה"ל בלשכתו, הכפופה לו בכל המובנים ?
 
שאלות פילוסופיות נוספות: כיצד תנהג קצינת פניות הציבור בתלונות רבות המתקבלות למשרדה על טיפול אכ"א בחיילים ? ומה אם הפונה יתלונן על ראש אכ"א ? מי יטפל בפנייה ? ואם פונה שלא קיבל תשובה מספקת מקפ"צ יפנה לנקח"ל ? ומה אם להיפך ?
 
מאחר שקצינת פניות הציבור טוענת כי אלפי פניות מטופלות על-ידה, היינו סקרנים לדעת מה חושבים הפונים על טיפול קצינת פניות הציבור בפניותיהם - שכן באתר אכ"א פורסם כי הפונה נדרש למשוב על הטיפול שטופל בפנייתו. מאחר שקצינת פניות הציבור כשמה כן היא, וקיימת למען הציבור, סברנו לתומנו לבקש ממנה להעביר את תוצאות המשוב לידיעת אותו ציבור (כפי שנהוג דווקא בנקח"ל). ואולם - כל פניותנו אל סגן אלוף דפנה הראל, מזה חודש וחצי, לא זכו לכל מענה.
 
יש להניח שאם לא השיבה כלל, סיבותיה בוודאי עימה. ייתכן, כמובן, שהפרטים המצויים באמתחתה אסורים לפירסום, כמקובל בצה"ל, משיקולים של פגיעה בבטחון המדינה - אך ייתכן גם שתוצאות המשוב לא ניתנות לפירסום מסיבה פשוטה הרבה יותר: תוכנן הלא מחמיא - שהרי אחרת היה זה דבר להתגאות בו, הלא כך ?  
 
ושאלתנו הפילוסופית האחרונה אליכם, הנזקקים לעיתים להתלונן על עוול שנגרם בשירות בצה"ל:
 
האם קיימת שקיפות של ממש ועד כמה באמת בלתי תלויה הביקורת של הגופים הבלתי תלויים על הנעשה בצה"ל ? לשיפוטכם.

תגובות:
הבן שלי גם סובל אין טיפול צהל מטפל רק בחיילים שמתאבדים להם .לא מעניין אותו מהילדים שלנו אני אחרי תאונת עבודה צריך עזרה .הבן חולה .מדבר עים הגורמים הצהל ולא מעניין אותם כלום .מסכנים החיילים אף אחד לא שומע אותם
(יורם 14/1/2022)
1.
הבן שלי גם סובל אין טיפול צהל מטפל רק בחיילים שמתאבדים להם .לא מעניין אותו מהילדים שלנו אני אחרי תאונת עבודה צריך עזרה .הבן חולה .מדבר עים הגורמים הצהל ולא מעניין אותם כלום .מסכנים החיילים אף אחד לא שומע אותם
(יורם 14/1/2022)
2.
בס"
סיוע דחוף נכדי הראשון התגייס אתמול, במהלך כל תהליכי טרום גיוס היו ת,לות לזימון קציני מיון ולא שובץ לתפקיד המתאים לו. כתוצאה מכך הילד במצב נפשי קשה

(ברנר ראובן 1/11/2021)
3.
בס"ד
סיוע דחוף נכדי הראשון התגייס אתמול, במהלך כל תהליכי טרום גיוס היו ת,לות לזימון קציני מיון ולא שובץ לתפקיד המתאים לו. כתוצאה מכך הילד במצב נפשי קשה

(ברנר ראובן 1/11/2021)
4.
בס"ד
סיוע דחוף נכדי הראשון התגייס אתמול, במהלך כל תהליכי טרום גיוס היו ת,לות לזימון קציני מיון ולא שובץ לתפקיד המתאים לו. כתוצאה מכך הילד במצב נפשי קשה

(ברנר ראובן 1/11/2021)
5.
בס"ד
סיוע דחוף נכדי הראשון התגייס אתמול, במהלך כל תהליכי טרום גיוס היו ת,לות לזימון קציני מיון ולא שובץ לתפקיד המתאים לו. כתוצאה מכך הילד במצב נפשי קשה

(ברנר ראובן 1/11/2021)
6.
נכדי משרת בבסיס עובדה. .אינו משרת בחימוש, אלא בניקיון .אני מודאגת ממצבו הנפשי : חווה גירושים של הוריו ואמו מחלימה בסרטן השד. לא המפקד שלו ולא הקב"ן עונים לבקשתו לעסוק במה בסיס, וגם פגישתו עם מפקד הבסיס נדחתה.
(אליאן אקוטונס 27/1/2021)
7.
כל כך הרבה שנים, כל כך הרבה תלונות ואכזבה מהגוף פניות הציבור. בושה וחרפה שאף אחד מבעליי הסמכות לא לוקח את הנושא לידיו
ומקים את היחידה מחדש שתהיה נכונה ויעילה יותר למה שקורה היום.
ולפניות הציבור ואגף אכ"א - בושו והכלמו

(צדק...צדק תרדוף 9/2/2019)
8.
לצערי הרב הכל מתנהל בצורה שלומיאלית , טורקים טלפונים, לא מקיימים הבטחות ליצור קשר, הרמה רדודה, אנשים לא מקצוענים.
לעניות דעתי יש להפריט את הגוף הזה באופן מוחלט למוסרו לאנשי בינה ודעת, אנשים מקצועיים.

(שמואל סלמן 27/12/2018)
9.
הבן שלי התגייס אתמול לאחר שנה של מלחמות להתגייס למגב שיבצו לכפיר, אתמול קצין מיון חוצפן לא רצה להקשיב וזרק אותו למעצר בלי משפט בלי סיגריות מה אנחנו דע"ש
(דרור בן ארבון 15/3/2018)
10.
הבת שלי התגייסה אתמול ונמצאת בסיירים
הילדה חובה חרדות ותחושת חולי,בוכה מאתמול
ואני חסרת אונים
לאן ולמי אפנה? סיירים בדרום טירונות לתצפיתניות
0524594031 נייד שלי לעזרה

(כנרת 5/2/2018)
11.
piKdEW http://www.FyLitCl7Pf7ojQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
(JimmiXzSw 19/2/2017)
12.
jdj98B http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.com
(chaba 29/1/2017)
13.
שלום רב, בני משרת כשנה בבסיס רעים אוגדת עזה
מיום הגיעו לבסיס הוא מתלונן שלא טוב לו מבחינה נפשית
לא מסוגל להיות שם. אין מי שיקשיב לו ..
אודה אם תעזרו לי לאן לפנות ..
תודה

(אורלי 29/1/2017)
14.
7y6SCo http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.com
(matt 29/1/2017)
15.
T9XgKW http://www.FyLitCl7Pf7ojQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
(Barnypok 30/12/2016)
16.
שלום רב,
אנא עזרתכם הדחופה דיברתי עם כל גוף אפשרי אחר בני סובל מדכאון קשה אינו יוצא מחדרו וממאן לאכול הפסיכיאטר המליץ על פגישה עם קב"ן. אנא עזרתכם הדחופה. עידית 052-5602292

(עידית 26/12/2016)
17.
פונה אליכם אני על מצבו הנפשי של בני שרק מחמיר בני מטופל אצל פסיכולוגים בני משרת בבסיס מש"א 7200 חיפה לאחר שהובטח לו שאם יחתום על וויתור פטור הוא ישרת במחנה 80 בסיס הקרוב לביתנו אבקש שתיצרו איתי קשר
חגי עודד - 0507466238

(ליגל עודד 11/9/2016)
18.
שלום, אני אמא חד הורית עם הבן יחיד.המצב כלכלי מוד לא יציב. בנוסף בני סובל מאלרגיא. שאלות שהיו לי: למי לפנות בקשר לסיוע כלכלי למשפחה והקלת תנאי שירות. בחורה לא רצתה גם קצת להשתדל להסביר ! תעזרו לי בבקשה!!!
(אירנה קנינין 11/8/2016)
19.
שלום הבן שלי התגייס היום וטען שאחרי שעלה לאוטובוס לקחו לו את הטלפון ואני יודעת שהוא התכוון לבקש שיבוץ אחר
אני בחוסר וודאות מהבוקר ממש בלחץ מה קורה איתו
האם יש דרך לברר אשמח לתשובה 0507467167

(לימור שמילה 29/3/2016)
20.
טלפון של חיל רפואה זימון תורים וכו.... לא עונים פשוט התעללות
(אזריאל אילנה 18/2/2016)
21.
כרמלה שלום
נושא ההסעות לבסיס צאלים מבאר שבע והפוך.
יש שם מלחמת עול כדי לעלות לאוטבוס. חיילות המשרתות בצאלים עוברות את החוויה הנוראה הזו פעמיים בשבוע. נראה שמחכים לאסון כדי להתעורר.
עוד אוטבוסים ואכיפה של משטרה צבאית?ֱ

(יעל חבלין 11/1/2016)
22.
אני עושה שנת שירות במרכז מעשה גרעין איתן אני בשנת שירות כבר כמעט חמישה חודשים ןכרגע אני אני נחשבת כמשתמטת מצ׳הל הם עושים הכל כדי להוציא אותי ולי חשוב להמשיך בשנת שירות, 0546864743 תעזרו לי יש לי עד שבוע הבא לקבל אישור
(בר ציוני 7/1/2016)
23.
שלום שמי עדן אני אתמול התחלתי קורס בחיל הים מנהל ישומיים ואני ברחתי אתמול ואני לא רוצה את הקורס הזה מה אפשר לעשות
(עדן 17/11/2015)
24.
בני חוזר בתשובה ומתחזק בדת בעקבות אביו מתפלל מניח תפילין חובש כיפה ואינו מתגלח התגייס לפני חצי שנה וקיבל פטור זקן רב חדש ביטל את הפטור ומחייב להוריד את הזקן בניגוד להלכה ולעקרונותיו זה נחשב לעריקות כשיצא עם זקן מה לעשות
(אורלי 14/9/2015)
25.
שהגעתי לבסיס הצהרתי שהמצב בבית גרוע.חובות אבא נרקומן ההורים מטופלים בבריאות הנפש אחות חד הורית. מצבי הנפשי לא טוב מבקשת כל סיוע אפשרי ללא מענה המפקדת תומכת בי לבקשתי. כרמלה אשמח לכל מענה
(מרים 0543358440 7/9/2015)
26.
כרמלה שלום רב,
אני אמא ל-3 חיילים המשרתים בצ"הל אם אחד מהם יש לי בעיה במקום שהוא משרת כעת הייתי שמחה להתייעץ איתך ולשמוע את דעת, אני מודאגת מאוד ומרגישה שעושים אבל לבני , בתודה מראש.
0533317247

(עדי חזני 6/6/2015)
27.
כרמלה שלום רב,
אני אמא ל-3 חיילים המשרתים בצ"הל אם אחד מהם יש לי בעיה במקום שהוא משרת כעת הייתי שמחה להתייעץ איתך ולשמוע את דעת, אני מודאגת מאוד ומרגישה שעושים אבל לבני , בתודה מראש.
0533317247

(עדי חזני 6/6/2015)
28.
לשכת הגיוס("מיטב").בסה"כ אני רוצה שידחו לי את הגיוס
מס' חודשים רודף אחריהם ע"י מכתבים במייל,פקסים,טלפוןנים ,מה לא? ומתעקשים עדיין לא לדחות לי למרות שהייתה פניה מצד תקשוב "מרום טכנ' שרוצים לשלוח זימון ללימודים

(עידן 28/5/2015)
29.
שלום כרמלה הבן שלי התגייס יש לו בעיות רפואיות ואף אחד לא מתייחס אליו ע"פ מה שהוא מספר מתייחסים אליו כמו לסמרטות .אתמול הוא ברח מהצבא המצב הנפשי שלו ירוד מאד ואני חוששת לו תחזרי אלי דחוף אני לא יודעת מה לעשות 0542638795
(yehudit 20/4/2015)
30.
אחרי שנחשפתי לזוועות בצה"ל ולמערכת האטומה הזאת ולאנשים הנוראיים בא שלא שמים *** על הפרט או על בעיותיו, החלטתי לצאת מהצבא בכל מחיר. מעדיף להירכב לי בכלא 6 מאשר להיות עבד שלהם.
(חצי בן אדם.. 26/1/2015)
31.
איך במדינת ישראל 2014 חייל שיש לו פטור,פרופיל 21 באים באישון לילה משטרה ועוצרים אותן??? זה לא חוקי בעליל ,ולמה צה"ל מדרבן חיילים להתעבד במקום לשמור על נפשם@!! למשהו יש מס טלפון של כרמלה מנשה ,מספר פעיל בבקשה!!
(איילין 10/11/2014)
32.
אני אימא לחיילת שמשרתת כמשקית שלישות היא אומרת לי כל יום שעובר הוא יום שחור אבקש את עזרתך הבת שלי הגישה טופס 55 לבת שלי יש קישורים טובים והיא רוצה לתרום יותר
הנייד שלי הוא 050-7854563
תודה מראש
מרים אהרון

(מרים אהרון 17/8/2014)
33.
חבר שלי כלוא בכלא 4 מבקש קבן ולא נותנים לו הוא במצב נפשי לא טוב לא אוכל ולא שותה אני מפחדת שיעשה משו לעצמו בבקשה כרמלה מנשה תתקשרי אליי אני מתחננת 0572349171
(ספיר א 22/5/2014)
34.
ולפני כחודש נפלתי ונפצעתי(נקראו לי 2 גידים)אף אחד לא מוכן אפילו להסתכל אליי, אני לא מקבלת טיפול רפואי ואני אפילו לא יודעת אם אני יצליח איי פעם להזיז את היד שוב.. אני מבקשת בכל לשון של בקשה.. תעזרי לי כרמלה! 0529510202
(נעמי 22/5/2014)
35.
היי שמי נעמי אני משרתת בח"א, מתחילת השירות שלי ניסיתי לקבל חייל בודד אך כל פעם עשו לי בעיות איחרו לי בכסף לא שילמו ובסוף ביטלו לי את הזכאות ואף אחד לא רוצה להגיד לי למה
(נעמי 22/5/2014)
36.
אני אמא לחייל שהתגייס עם בעיות רפואיות קשות התחיל את שירותו בב"הד 6 היה אמור להיות נהג נשלל רשיונו ברח ישב בכלא יצא ושוב לא קיבל מה שרצה ושוב עריק מצב בריאותו אינו תקין אנא עזרו לנו
(אתי סיני 24/10/2013)
37.
לא קרתי שום דבר
(שלו וידל 4/7/2013)
38.
לא קרתי שום דבר
(שלו וידל 4/7/2013)
39.
לא קרתי שום דבר
(שלו וידל 4/7/2013)
40.
אני חייל בגולני..
יש לי מצב חריג מאוד..ואני צריך עזרה..דחוףףףף
0545693579

(אשרף 4/7/2013)
41.
בני לא רוצה לשרת במ"צ. המ"פ אטום לבקשת העברתו. היה נפקד ובכלא פעמיים. אף אחד לא מקשיב לו. הוא מדוכא ואני דואת לו. הצילו !!! 054-5412768
(אוה זקס 11/5/2013)
42.
בני משרת בבסיס חיל האויר חיל מצטין ומשתדל לענות לכל הדרישות והמטלות שמוטלות עליו ולמרות זאת המפקד מתנכל אליו עד כדי כך ששבר אותו נפשית הילד לא מתפקד וכל הזמן מסוגר עים עצמו אנחנו כהורים חסרי אונים אנא עיזרו לנו
(סימה דהן 11/2/2013)
43.
-1'
(1 2/2/2013)
44.
1
(-1' 2/2/2013)
45.
1
(1 2/2/2013)
46.
1
(1 2/2/2013)
47.
1
(1 2/2/2013)
48.
שבצו את ביתי בבסיס שלא טוב לה .מצבה הרגשי מתדרדר,יש מכתב של פסיכיאטר שמבקש בסיס קרוב לבית. מלאה טופס בקשת מעבר בסיס ,לא אושר.עלינו מארגנטינה,משפחה ציוניסטית ומרגישים אכזבה מהמדינה. מישהו יכול להציל את הילדה שלי?
(לילי אקייזר 25/1/2013)
49.
למי פונים כאשר המצב הרגשי בבסיס רע והחייל רוצה לעבור למקום אחר ?
(טלי כהן 18/1/2013)
50.
אבן שלי משרת בגיבעתי בגדוד שקד והם נימצאים במוצב בגבול מיצרים איו להם מים לישתות שלו נדבר להיתקלח עוסים סיור 12 שעות מנוחה שעה ועולים לישמור שעתים האים זה תקין מבקש לו להיזדאות מיבלי לקתר לתיפולכם תודה מרואש
(ניסו גרדי 12/1/2013)
51.
אין ניר טוולט בשירותים בבסיסים
איפה התקציב הולך!!

(חיל בפנסיה 4/9/2012)
52.
1
(1 26/8/2012)
53.
1
(-1' 26/8/2012)
54.
1
(1 26/8/2012)
55.
1
(1 26/8/2012)
56.
-1'
(1 26/8/2012)
57.
מעיין, הם עזרו גם לי!
העו"ד הכי נחמדים שראיתי, מי טיפל בך?
ראית את המאמרים? זה לא בעבר נכון?... ממש עוזר!!
http://www.court-martial.co.il/articles.aspx

(חיים 24/7/2012)
58.
לא זזתי בצבא בלי להתייעץ איתם - www.court-martial.co.il
ממליצה!

(מעיין 24/7/2012)
59.
למיכה, תפנה לנציבות קבילות חיילים ,
אם לא תפנה אתה למבקר המדינה אף אחד לא יעשה זאת במקומך.
תפנה לעורכת דין רות דאהן בנציבות פניות הציבור בטלפון 6665298-02-

(רונית תמרי 22/7/2012)
60.
למיכה, תפנה לנציבות קבילות חיילים ,
אם לא תפנה אתה למבקר המדינה אף אחד לא יעשה זאת במקומך.
תפנה לעורכת דין רות דאהן בנציבות פניות הציבור בטלפון 6665298-02-

(רונית תמרי 22/7/2012)
61.
מה לא נאמר ונכתב על מחנה 80 הידוע לשמצה? בתי עוברת היום טירונות שם. בני עבר שם טירונות לפני שנה אך סיפורי הזוועות אינם משתנים. אין מים קרים בימים חמים אלו? אין חדר הרצאות ממוזג? היכן כל הגורמים והיכן מבקר המדינה.לעזאזל!!
(מיכה 21/7/2012)
62.
רשויות הצבא חושבות שאמא חד הורית נכה וחולה לא מסוגלת להגיש בגץ
אבל האמא הזו הייתה עיתונאית והיא רהוטה בכתיבתה.
איפה כולם הורים לילדים מחוננים בעלי לקות למידה בואו הצטרפו
24 שעות ביממה -0506566235

(רונית תמרי 21/7/2012)
63.
בגץ בימים הקרובים,
אטימות בטיפול הצבא בליקויי למידה מחוננים
מצבת תפקידים משפילים ועלובים עבורם .
מי רוצה להצטרף למען צדק חברתי גם בצבא
0506566235

(רונית תמרי 21/7/2012)
64.
בגץ בקרוב...על רשעות של הצבא בטיפולם בבני בעל לקות למידה
בני תלמ יד מצטיין רצה עתודה אקדמאית , לא הם אמרו לו יש לך לקות .
יש לו אסטמה ושיבצו אותו כמכונאי ברכב קרבי דבר העלול לסכן את חייו
על בקשת דחיה של הצבא אין תשובה

(רונית תמרי 21/7/2012)
65.
בסיס משמר הנגב- נורא מה שעובר על חיילים בדחיפות לטיפולכם אני מדבר על קצינים כמו סא"ל שגיב שרביט ויניב יעקב המפקדים אוזקים שם חיילים למיטות בלילה כדי שלא יברחו הוראות לדוקטור להתחשב פחות בחיילים לפרטים0507137610
(אלחי 17/7/2012)
66.
שלום רב, רציתי לדעת האם יש אפשרות לעשות משהו עם מ"מ שמתנכלת לחיילת- המ"מ שבצה את החיילת במקום שאף לא דורג על ידיה מחוץ לחיל שלה, על אף שהחיילת הייתה בעלת ציונים גבוהים, מוטיבציה ומשוב מעולה מהמפקדות.
(ליהי 16/7/2012)
67.
שלום כרמלה
בני משרת בחימוש .אמור לעבור ניתוח אך רופא היחידה אף פעם לא נמצא כדי להפנותו לרופא או לגורם המתאים.הוא סובל מכאבים ואינו יכול לתפקד.למי עליו לפנות ?אודה על עזרתך הדחופה. 050-4500579

(טל בן יוסף 5/7/2012)
68.
בני מ.א 7541708 חייל בחיל חימוש מכונאי תומת המפקדים בבסיס נותנים לו לנקות שירותים בני עבר ניתוח לב פתוח והחשיפה לחומרי החיטוי גורמים לו לבחילה המפקדים מתעמרים בו ואינם מאשרים לו לראות קצינת ת"ש
הטלפון :0542053703

(אביבה טרבלסי 4/7/2012)
69.
צהל אינו דואג לבניו הסובלים מלקות למידה ומזניח אותם ,אין בצבא מערך לטיפול בליקויי למידה .אין ספרות מקצועית ,,
אני מכינה בימים אלה עתירה לבגץ , מי שיש לו בעיה דומה
בדחיפות , רונית תמרי -0506566235 24 שעות ביממה

(רונית תמרי 23/6/2012)
70.
אין הצבא ערוך לטפל בליקויי למידה . אין חוק לחיילים בעלי לקות למידה .
בני מחונן , ציוני בגרות גבוהים חסמו דרכו לעתודה בגלל לקות למידה. כרמלה מנשה לא עוזרת
בדרך הגשת בגץ נגד רשויות הצבא - רונית תמרי 0506566235

(רונית תמרי 23/6/2012)
71.
בני בן 18 מחונן,בגרויותיו 95.למד משפטים בגרות במשפטים ציון 95 .
הם ,רשויות הצבא מסרבים לשבצו לעתודה אקדמאית במשפטים , בשל לקות למידה.
.מקרים דומים נא ליצור בדחיפות קשר אם רונית תמרי 0506566235

(רונית תמרי 23/6/2012)
72.
שלום כרמלה, בני התגייס לפני 3 חודשים ליחידת התותחנים ללא רצונו. הוא לא מרוצה מהשירות שהוא עושה ומבקש לעבור ליחידה אחרת אבל נתקל באוזניים אטומות אנא עזרי לי בבעיה תודה ז'נט 0545599390 (דיברנו בטלפון)
(דביר זנט 21/6/2012)
73.
ביום הגיוס הייתה לי בעיה רפואית קטנה לאחר תירתורים בין רופאים החזירו לי תפרופיל ל 97 ואמרו לי שאני כשיר להיות צוללן לאחר כמה ימים יתקשרו אלי מחיל הים ואמרו לי שעשו ישיבה רפואית בילעדי ואני לא כשיר
0547399353

(יניב 13/6/2012)
74.
שלום כרמלה הנני נשואה לאיש קבע שמשרת כבר 21 שנה בקבע, בבסיס סגור ולא מגיע כל יום הבייתה.
בעלי עבר ניתוח בכתף לפני חודש בגלל קרע בגיד,
ועכשיו סגרו לו פרישה מבלי לשאול אותו חודשיים לפני 25 שנות שירות ופגעו בזכויות שלו

(גלית נגאוקר 13/6/2012)
75.
למפקדים בכלא 6
יום יבוא ונמצא אתכם בחוץ. בחוף הים או במועדון.
שכרון הכוח עלה לכם לראש.התעללתם. השפלתם. על הצלקות שהשארתם אתם תשלמו בריבית.
הכתובת היתה על הקיר.
סי יו...

(חרפה 13/5/2012)
76.
45 יום בכלא 6, פלוגה א' מחלקת עבודות (הכי נורמלי לכאורה)
יצאתי בנאדם אחר!
השפלות, התעללות פיזית. איבדתי אמון בבני אדם.
נתפוס אתכם בחוץ! כבר היו דברים מעולם.
בושה לצה"ל.

(לא יאומן 13/5/2012)
77.
כרמלה שלום . אני מבכש שתתקשר לי דחוף ישלי מצף על הבנים אף אחד עוזרלי
(חמודי 5/5/2012)
78.
כרמלה שלום ,
הייתי מאוד מעוניינת שתעשי תחקיר על בסיסי מג"ב בעוטף ירושלים ,בדקי את חדרי החיילים הניקיון , בדקי את שעות השמירה של החיילים האם יכול להיות שחייל שומר כ 10-12 שעות ביום ,
יש עוד הרבה דברים מוזרים ,
תודה רבה

(גיל 25/4/2012)
79.
כרמלה שלום ,
הייתי מאוד מעוניינת שתעשי תחקיר על בסיסי מג"ב בעוטף ירושלים ,בדקי את חדרי החיילים הניקיון , בדקי את שעות השמירה של החיילים האם יכול להיות שחייל שומר כ 10-12 שעות ביום ,
יש עוד הרבה דברים מוזרים ,
תודה רבה

(גיל 25/4/2012)
80.
לכן אם כבר מוצאים את הנושא הזה אז שכול היודעים מהדבר שיעמדו למשפט כי כול המפקדים בחטיבה יודעים מזה אני יודע את זה מהשרות שלי לפני כ30 שנה בגולני אשמח אם תעשי אם זה משהו תודה מוטי כהן
(מוטי כהן 1/4/2012)
81.
לכן אם כבר מוצאים את הנושא הזה אז שכול היודעים מהדבר שיעמדו למשפט כי כול המפקדים בחטיבה יודעים מזה אני יודע את זה מהשרות שלי לפני כ30 שנה בגולני אשמח אם תעשי אם זה משהו תודה מוטי כהן
(מוטי כהן 1/4/2012)
82.
בהמשך לתגובתי אנירוצה לציין שאני לא מצדיק את המקרים האלה אבל לתפוס קורבן להאשים רק אותו זה הוול גדול מאוד מה גם שהאחין שלי קיבל 5 תעודות הצטניות בחטיבה ובקורס מכי"ם
(מוטי כהן 1/4/2012)
83.
שלום לך כרמלה
ברצוני להביע את אכזבתי על אוול שנעשה לאחין שלי אני מדבר
איתך ללא ידעת ההורים שלו הזובור שעושים בחטיבה גבעתי שכול המפקדים מודעים לזה כול המפקדים יודעים מזה

(מוטי כהן 1/4/2012)
84.
שלום שמי פיליפ ואני כבר התגייסתי והגעתי למערך הטכני של חיל האויר אני מאד מאד רוצה להגיע ליחידת החילוץ 669
פלאפן: 054-4965668

(פיליפ 31/3/2012)
85.
זקוקה לעזרה דחוף
(תמר 28/3/2012)
86.
האם יש גוף אחד שיכול לעזור לילדנו לאחר גיוסם ? לאן שפניתי כולל כרמלה מנשה עמדתי מול אוזניים אטומות לבחור עם נתונים גבוהים ורצון טוב. אשמח לקבל טלפון או מייל של מי שמעוניין לשמוע ולנסות לעזור.
(רחלי 4/3/2012)
87.
היכנסו נא: WWW.NEWPROFILE.ORG
(רוצים לעזור לילדים? 4/3/2012)
88.
אההה שכחתי לכתוב כאן זה בחינם בגלל זה יש המון פונים אחרת היו כאן 10 או 15 פונים בלבד מי שכותב כאן באמת יש לו בעיה אחרת לא היה מחפס את המושיע שנקרת כרמלה מנשה השאלה היא עם באמת חזרו למישהו 0577951587
(גמבו 1/3/2012)
89.
אני יודע שכול הפונים כאן בפורום הם רק כותבים ואין באמת מי שיעזור לא כרמלה ולא משרד הביטחון אבל לפעמים לכתוב זה תיקווה אז נקווה שכרמלה תתקשר 0577951587
(גמבו 1/3/2012)
90.
אבא לחייל שהתגיס עם מוטיבציה של רמטכל אבל במקום לתת לו קורס שיש בבהד 20 מתעקשים איתו על קורס שהוא לא מוכן לעשות בשום מצב היה כבר נפקד והיה בכלא וכנראה שיחזור לשם בקרוב למה ריבון העולמים האטימות של המפקדים 0577951587
(גמבו 1/3/2012)
91.
כרמלה שלום,שכן שלי, כרגע יושב באגף בכלא 6 ומתקשר עם הוריו דרכי למשך 2 דקות ביום.הבחור לאחר נסיון התאבדות בכלא,מסמכים אזרחיים פסיכיאטרים שאינו כשיר לשירות וכלא צבאי,מוחזק בכפייה באגף.לפרטים אנא צרי קשר בהקדם,מצבו קשה מאוד
(אביטל 17/2/2012)
92.
כרמלה שלום
בחטיבת כפיר , גדוד שמשון חיילים יוצאים לחופשת סופ"ש ללא נשק אישי . ז"א חיילים נוסעים הביתה מהביקעה /ירושליים /שטחים בלי נשק !!!!!!
במיוחד לאור ההתרעות על חטיפות חיילים .

(ויקי 16/2/2012)
93.
יופי אתה מגיש קבילה
ואז המפקד שלך ניכנס בך. אז מה אתה עאשה עכשיו

(שם פרטי 13/2/2012)
94.
מה קורה עם צהל שלנו .אנחנו שולחים את ילדנו ומתיחסים אליהם כזבל. לראות רופא זה סרט.צריך למות!!! וכשיש רופא הוא ערבי . נו באמת רופא ערבי נותן גמלים.נוווו עם מי מדברים
(לילית זהר 11/2/2012)
95.
שלום כרמל אני זקוק אילך מבקש את עזרתך מצבי הולך ומדרדר בגלל ביות נפשיות המפקדים לא מתיחסיים אלי אבקש תתקשרי אלי 0523927423
(איוב אבוכף 7/2/2012)
96.
בני יניב התחיל את שירותו הצבאי לפני כיומיים והוא ממש מיואש הייתי רוצה שיעזרו לנו אנחנו חסרי אונים ומפחדים הוא נמצא בחיפה במערך הטכני של חייל האוויר אמרו לו שיביא את כל האישורים ויטפלו אבל אף אחד לא עוזר 0508481841
(יעל כדורי 2/2/2012)
97.
היום 29 ינואר12 נפל מל"ט צה"לי בשדה ליד כביש 6. אוטובוס חיילים (כאלו שהרכבת מסיעה במקום ברכבת) עבר ממש בזמן נפילתו ליד. אירע נס והמל"ט נפל בשדות ולא פגע בכביש, חיי 50 חיילים ניצלו היום. נס.
50 משפחות ניצלו. תודה לאל.

(עמוס 29/1/2012)
98.
בני נמצא בתפקיד שאינו מתאים לו ולכישוריו עם כל מי שאנחנו מדברים נתקלים בקירות והתשובות שהם זקוקים לאנשים מוכשרים
אבקש ליצור עימי קשר איך לשחרר את בני מהתפקיד שקיבל בטעות מוחלטת בבקום בזמן הגיוס.
סוזי 052-2776351

(סוזי חברט 29/1/2012)
99.
לכרמלה מנשה לדאבוני אין לי דרך לתקשר איתך , זה מדובר לגבי 2 הבנים שלי שמשרתים בצבא וזקוקים דחוף את עזרתך, אנא תחזרי אלי לטלפון 0543069605 . תודה !!!
(ציונה 28/1/2012)
100.
אבקש ליצור עימי קשר בבקשה בהקדם
0546692771
תודה מראש...

(רן 18/1/2012)
101.
חייבת עזרה בקשר לחברה שלי כלואה בכלא צבאי עניין של חיים ומוות אם אפשרי ליצור קשר בהקדם האפשרי תודה...
(נטלי 8/1/2012)
102.
גם אני עברתי התעללות התנקלות נוראית מצד מפקדיי, יש לבחון בקפידה את כלל המפקדים שמכהנים היום, קיימת להם יד רחבה להתעללות בחיילים ואין מי שיעזור או ישמע את קולות החיילים, צה"ל פשוט הדרדר, ולחיילים אין מה לעשות בנידון.
(לאחר שלוש שנות שירות צבאי 5/1/2012)
103.
אבא מודאג מצהל שנוטש את חייליו לוחם חיר שחלה בצהל לאחר שנתיים של לחימה בשטחים . הכושי עשה את שלו ועכשיו לא יעיל בריאותית לתקופה של ארבעה חודשים אז צהל משחרר אותו ולא דואג לפרטים אלי עמוס 050-2631414
(אלי עמוס 4/1/2012)
104.
איך אני יוצרת קשר עם כרמלה מנשה?
(מאי :) 2/1/2012)
105.
שלום
זקוקה דחוף עבור בני המצוי במצב נפשי.
,מחזיקים אותו בכוח במקצוע שלא מסוגל לטפל, מבחינת נפשי, אך הם בשלהם. לטענתם בגלל חוסר כוח אדם
פלא' 0542363311

(א.א 1/1/2012)
106.
שלום. אני לא מרגישה בנוח לספר את סיפורי כאן.. אני רק יכולה להגיד שמצבי הנפשי הולך ומדרדר, אני מפחדת שיהיה מאוחר. פניתי להמון מקומות כדי לקבל עזרה וההרגשה היא שאין לי אף אחד. אני מתחננת לעזרה בבקשה תפני אלי 0507215577
(אנונימית.... 30/12/2011)
107.
גברת מנשה
את עושה עבודת קודש תודה על כל ההשקעה היזע והמאמץ יישר כוח !

(אנונימי 28/12/2011)
108.
משרד נציב הקבילות שווה "כקליפת השום" רק מקרים חריגים מאוד ומיוחדים ישנה התייחסות. השאר כלום נאדה. מינגד החייל שקבל או שהוריו קבלו עובר יסורים והתנקלויות כל שניה ואין פוצה
(אבי תורג'מן 27/12/2011)
109.
שלום כרמלה מנשה אני זקוק לעזרה ולא יודע מה לעשות שלחתי בקשת ערעור ולא קיבלתי תשובה בחזרה אני בן 19 ואני רוצה להתגייס לצה"ל והם לא מאשרים לי עקב תיק פלילי שהוא סגור את יכולה לעזור לי בבקשה 0572577399
(אסי 22/12/2011)
110.
בתי משרתת כסמלת בסיירים. התפקיד מחייב קשר בין הסגל ובתי משתמשת בנייד שלה. הגדלנו ל-800 דק' וזה לא מספיק וימים רבים לא יכולה להתקשר. מדוע הצבא אינו מספק לצוות מכשירי מירס? מדוע על חשבוננו? אודה לתשובה. מירי
052-5342405

(מירי 7/12/2011)
111.
שלום כרמלה אני מנסה להיתגייס לצבא וקיבלתי כבאר 2 פתורים ביגלל עבר פלילי ואמרו לי שאני צריך להיות נקי ולתת דוחות טובים אז עמדדתי בכול הקריטריונים ועדיין יש בעייה אם תוכלי ליצור איתי קשר 0523396553
(סרגיי מירושקין 18/10/2011)
112.
כרמילה מנשה אני חייל בצהל שרוצה לדבר איתך כי אני סובל מבעיות גזעניות אני אשמח את תוכלי להתקשר אלי 0526083547
(חייל 2/10/2011)
113.
שלום רב, בני היה בשבוע שדאות כאשר ב-02:00 תוך כדי פעילות התחבא בתוך השיחים והוכש ע"י נחש במרפק,תוך שניות התנפחה היד מהאצבעות ועד בית השחי והא לא חש בה. למרות תחנוניו לפינויו לקח 7.5 שעות! לפנותו.
(טלי פרניק 21/9/2011)
114.
שלום
חברה שלי התגייסה ביום 11\9\2011 היא סובלת מכאבי גב ונקע בקרסול ואם כך בכל זאת מריצים אותה ולא נותנים לא האפשרות לנוח ולהבריא. מבטיחים רופא אבל כבר עבר שבוע והיא עדיין לא ראתה אחד. בינתיים מצבה גורע מיום ליום.

(אלכס 19/9/2011)
115.
0549723726
החייל מהתגובה הקודמת.

(אבי 18/9/2011)
116.
לכרמלה שלום.
אני חייל קרבי שסובל מבעיות גב 6 חודשים במהלך השישה חודשיים לא קיבלתי טיפול נאות ואפילו ביטלו לי מספר הפניות לאורטופד צילום וכדו' כבמהלך כל התקופה מצבי גורע ומחייבים אותי להתאמן.

(אבי 18/9/2011)
117.
לכרמלה שלום
בעוד כמה ימים אמורים לשים אותי בקורס שאני לא מעוניין ושלא קשור להשכלתי למדתי הנדסת תוכנה במשך 4 שנים בתיכון באישור הצבא ועכשיו רוצים שאני אהיה טכנאי מטוסים
בבקשה צרי איתי קשר : 0545318918

(איתן 15/9/2011)
118.
שלום רב. אבודה בים ה"צבא" מבקשת עזרה, למי, ואיך לפנות. בבקשה דחוף.
NURITDW@GMAIL.COM

(הורים 11/9/2011)
119.
שלום! אחי מתגייס בנובמבר לקרבי, והוא בפירוש לא מתאים לכך: איבד את אביו בגיל 15, איים להתאבד בעבר, היה בתיכון בטיפול פסיכולוגי, ואצל היועצת. שלחנו מכתבים, וזה לא עוזר.הוא מאיים לפגוע בעצמו אם יהיה קרבי. 0508874885
(שרית אגב 6/9/2011)
120.
כמה שאת מתסיסה ומסיתה גברת. מתייחסת להתנהלות הגופים השונים בצה"ל כאל מאפיה, עולם שלישי.ללא כל ידע ממשי וקונרטי באשר לטיפול באלפי פניות שכן באות על פתרונן. להעיף חצים, לערוף ראשים להשמיץ להכפיש- כל הכבוד כרמלה, מלח הארץ!
(פרטי 9/8/2011)
121.
שלום כרמלה עלינו לארץ מאנגליה ,זקוק לעזרתך ,בנושא הבת שלי.
טל.0773536334

(יוסי קרסו 2/8/2011)
122.
כרמלה שלום אבקש אם תוכלי ליצור עמי קשר בדחיפות
בנושא של בני
050-6399140

(רחל 1/8/2011)
123.
אבקש אם אפשר ליצור עימי קשר בדחיפות לפל-
050-6399140

(רחל 1/8/2011)
124.
כרמלה שלום רב,אני זקוקה לך באופן בהול ביותר בבקשה
0506452276 או למייל בבקשה דחוף דחוף.

(דקלה 1/8/2011)
125.
כרמלה שלום רב,אני זקוקה לך באופן בהול ביותר בבקשה
0506452276 או למייל בבקשה דחוף דחוף.

(דקלה 1/8/2011)
126.
בני חייל צנחנים שנפגע באצבעו במסגרת תפקידו. אצבעו נתפרה בבית חולים ומאז לא ניתן לקבל אישור לבית החולים.כל פניותיי וניסיונותי מול הצבא העלו חרס. האם חייל ששירת על הצד הטוב ביותר צריך לשלם גם בכסף עקב פציעתו?תמי 0547843096
(אוחיון תמר 1/8/2011)
127.
שלום רב,
הבן שלי משרת בנח"ל וכרגע הם נמצאים(מתאמנים) בבסיס בנבי מוסא הבסיס הזה נמצא 95 אחוז מהזמן בעומס חום מקסימלאי ואם הם ישנים באוהלים ואפילו חדר האוכל לא ממוזג (ישנם חדרים ממוזגים בבסיס).

(אפרת 26/7/2011)
128.
לכרמלה שלום
הייתי היום בבית הירוק ביפו(בית דין צבאי) ומחריד לראות את התאים בו מוחזקים בנינו החיילים,(יש תמונות)ממש יכולים לקבל מחלות מהשהייה שם,המחבלים והרוצחים נמצאים בתנאים יותר אנושיים,אבקש את עזרתך א.ג 0508440400

(א.ג 26/7/2011)
129.
המשך: אין להם טלויזיה מועדון או כל דבר אחר.
זהו בסיס שכל גדוד אחר מתאמן שם ובכל זאת אף אחד לא חשב שצריך קצת להנעים את זמנם של החיילים במיוחד בימים חמים אלה.

(אפרת 26/7/2011)
130.
כרמלה שלום.
אני חיל משוחרר שנה וחצי שהייתי בצבא התגייסתי פרופיל 97 ובמהלך השירות סבלתי מאוד מכאבי בטן ממושכים..שבועיים אחרי שהשתחררתי גילו לי את מחלת הקרוהן שמאוד מקשה עליי בחיי היומיום..אשמח אם ניצור קשר 0577508466

(אביתר אלפסי 25/7/2011)
131.
איך אפשר להשיג את כרמלה מנשה?
אנו חייבים עזרה מיידית. חזרנו לארץ לאחר הרבה שנים בחו"ל ולא יודעים איך להתמודד עם הבירוקרטיה הצבאית המטרטרת את בתי כבר 4 חודשים בלך ושוב, בלי לעשות כלום.

(מעין 25/7/2011)
132.
שלום, צר לי להסכים פה עם אנשים אבל בתי משרתת לאכזבתי הרבה בצהל ומאז שהתגייסה היא במצב נפשי די קשה, אין ממש למי לפנות לא אכפת לאף אחד מבחינתי בושה לצהל אשמח אם מישהו יוכל לעזור לפני שיהיה מאוחר מדי 0523658581 איילה
(אמא מאוכזבת 19/7/2011)
133.
כרמלה שלום,
אשמח אם תטלפני למספר הנייד שלי 054-8093969
ניסיתי לפנות בכלל הדרכים לרבות מייל, נייד , פקס ואתר זה.
תודה

(אור 18/7/2011)
134.
החברה שלי משרתת בבסיס בו הקטרינג,לפי דעתה,לקוי בתברואתו ובאיכות האוכל,חטפה מספר פעמים קלקולי קיבה- סיפורים על לשלשת של יונים באוכל.אין בבסיס רופאים באופן סדיר,פונתה מס' פעמים למיון כדי לראות רופא.תפנו אליי כדי שאוכל לפרט
(לידור 16/7/2011)
135.
אני מעוניין להתחיל בתהליך התנדבות לצה"ל ולתרום למדינה . בידי פטור רשמי .למן ה15.6 עד היום ישנה תקלה במחשב ואף אחד לא יכול לעזור לי ,לקשר אותי עם מדור פרט כדי לקחת טפסים . האם תוכלי לעזור לי ולעורר את תשומת לב ציבורית ?
(כהן אור 12/7/2011)
136.
הצילווווווווווו חייבת עזרה לפני שיהיה מאוחר מדי מתעללים בי אין לי אויר בבקשה תעזרי לי למייל מהררררר בבקשה
(מיכל 11/7/2011)
137.
כרמלה שלום!
אני אובדת עצות והחלטתי לפנות אלייך לעזרה לאחר שבני משרת מעל שנה לא נעננו לבקשתינו הסיפור מורכב כדי לספר לך את השתלשלות המקרה אבקש לדבר טלפונית
תודה חלי0524440459

(חלי ביטון 7/7/2011)
138.
בני בחיל האויר , אבא נכה 100% , אני חליתי בסרטן ומטופלת כעת הורמונלית .הבן שלי עשה נפקדות ועריקויות כדי לקבל הקלות , יש לו ת"ש 3 , מכתב למפקד בסיס לא נענה אפילו , אנא צרי איתי בדחיפות 054-7637313 רחל
בתודה

(כרמלה שלום 6/7/2011)
139.
כרמלה שלום, אני נגדת בקבע מזה כמעט 3 שנים חוויותי פגיעה מאוד חזקה מצד מפקדיי לאחרונה, אינני יודעת למי לפנות והאם יש כאן סיבה לקבילה אבל אשמח אם תוכלי לחזור אליי למייל המצ''ב. תודה
(עטר 5/7/2011)
140.
שלום כרמלה אני אפילו לא מוצאת את המילים שיגדירו מה עובר עלינו ובמיוחד על בננו המשרת במצב נפשי קשה ללא שום התחשבות מפאת צנעת הפרט אבקש ליצור קשר בהקדם לפני שיהיה מאוחר................. תודה 052-2851745
(דבורה 1/7/2011)
141.
שלום כרמלה אני אפילו לא מוצאת את המילים שיגדירו מה עובר עלינו ובמיוחד על בננו המשרת במצב נפשי קשה ללא שום התחשבות מפאת צנעת הפרט אבקש ליצור קשר בהקדם לפני שיהיה מאוחר................. תודה 052-2851745
(דבורה 1/7/2011)
142.
כבר שבעה חודשים שאני חווה התעלמות מצד הרשויות המוסמכות וזאת לאחר שהגשתי תלונות כנגד מפקדיי לשעבר.בתגובה, נשללה ממני חופשת השחרור, לא מומש חוזה שירות הקבע שלי וכן נשללו ממני מבדקי הקצונה שאותם הובטח כי אבצע.054-8093969
(אור 1/7/2011)
143.
אני מילואמניק מספר אישי5271322 לא מבין למה הפלוגה שבא אני נימצא כ-12 שנה לא רוצים אותי ואף אחד לא דיבר איתי לא המ״פ ולא המ״מ פעם אחת רק הפסדתי מילואים ביגלל שנולדה לי ילדה. זה פשוט בושה.0509003559  
(יהונתן פונט 30/6/2011)
144.
מספר0509003559
(יהונתן פונט 30/6/2011)
145.
אני מילואמניק מספר אישי5271322 לא מבין למה הפלוגה שבא אני נימצא כ-12 שנה לא רוצים אותי ואף אחד לא דיבר איתי לא המ״פ ולא המ״מ פעם אחת רק הפסדתי מילואים ביגלל שנולדה לי ילדה. זה פשוט בושה.  
(יהונתן פונט 30/6/2011)
146.
כרמלה שלום, בשנתיים האחרונות סבלה בתי מחרדת בחינות שגרמה למתח לפני כל בחינה ולתוצאות שאינן משקפות את יכולתה. בתי מאד מתוסכלת ולכן אודה לך באם תוכלי ליצור איתי קשר 054-8820795
(נעמי 27/6/2011)
147.
כרמלה שלום יש לי מקרה שאני כמעט בטוח שלא שמעת כזה דבר אני לא יכול לפרט כאן אני חייב שתיצרי איתי קשר בהקדם האפשרי נשארו לי כמה ימים עד שהמצב יהיה אבוד לגמרי ואני ממש זקוק לעזרה שלך המס' שלי הוא 0506669502
(נאור 23/6/2011)
148.
אבקש שתחזרי אלי לטלפון 0525001191 תודה רבה
(מור 21/6/2011)
149.
שלום רב!
ברצוני להפנות בקשה דחופה ביותר לגברת מנשה.
אני איש קבע משרת בחטמר בינימין
בכבוד רב
אורן

(אורן קוברסקי 20/6/2011)
150.
כרמלה שלום רב אני מבקש בכול לשון של בקשה שתיצרי איתי קשר
ל.0528288537 או במייל samiat@strauss-group.com בקשר לבני
שמאוד רוצה לשרת את המדינה כמו כול אזרח ישראלי
תודה

(אטיאס סמי 15/6/2011)
151.
כרמלה שלום, אבקש אם תוכלי בבקשה ליצור עימי קשר דחוף, תודה לך 052-6680038
(אפרת 13/6/2011)
152.
בתי התגייסה בשיא מוטיבציה להיות חיילת קרבית בבסיס סגור.
היא מרגישה שהיא לא עושה כלום. גם לא את התפקיד שלה כרמלה אני מקוה שתוכלי לעזור לי להציל את הילדה שלי בזמן. אם תוכלי לדבר איתי טלפונית אודה לך 0509233347

(קייטי 10/6/2011)
153.
כרמלה שלום,
אודה אם תעדכני אותי לגבי הטיפול בפנייתי.
תודה!
054-8093969

(אור 9/6/2011)
154.
כרמלה שלום,
אני פונה אלייך בתקווה שתוכלי לעזור לי בקשר לבעיה שאיני רוצה לפרט אותה פה בפומבי, לכן אשמח אם תחזרי אלייי לפלאפון: 054773198

(מריה קאופמן 6/6/2011)
155.
כרמלה שלום רב הייתי מעונינת לספר לך את הסיפור של ביתי שמשרתת במחנה עופר:שמי מיכל ועקב המצב אני לוקחת אותה ומחזירה אותה את מוזמנת לראות אותי כל יום בשער עד שמשחררים אותה.0543323531
(כהן מיכל 4/6/2011)
156.
אני בחובה סובלת מלחץ דם גבוהה דופק מהיר ,סחרחורות ועוד,אני מאשדוד ומשרתת במחנה עופר ליד רמאללה את הנסיעות אני לא יכולה באוטובוס ולכן אימי מסיעה אותי את מוזמנת לצלם את אימי מחכה לי כל יום ליד הש.ג מה ביקשתי שינוי שיבוץ?
(כהן מורן 4/6/2011)
157.
כרמלה שלום!
שוחחנו טלפונית בתאריך ה-05.05.2011 בנוגע לחוזה קבע שלא מומש ע"י המפקדים במקביל להבטחות שניתנו בנוגע למבדקי קצונה , הבטחת שתבדקי מה ניתן לעשות, אשמח להתעדכן בסטאטוס הטיפול בנושא 054-8093969

(אור 3/6/2011)
158.
כרמלה מנשה שלום, יש לי בקשה דחופה.
אמי חולה במחלת סרטן השד וגם כן גרושה, ואני משרת כרגע בחיל התותחנים כלוחם ואני זקוק לעזרה, איני יכול לפרט כאן את בקשתי ולכן אשאיר את מספרי:
ניב: 0502344032
אמי (דגנית): 0528332323

(ניב 31/5/2011)
159.
כרמלה שלום, מכריחים את אחי לצאת לקורס קשרים בניגוד לרצונו למרות שהתגייס כלוחם. הוא שוחח עם המ"פ אך ללא הועיל וכשביקש שיחת מג"ד עפ"י זכותו, סורב. אודה אם תחזרי אליי בהקדם הדבר משפיע עליו נפשית ואנו מודאגים 050-8256129
(עדי 29/5/2011)
160.
כרמלה שלום, מכריחים את אחי לצאת לקורס קשרים בניגוד לרצונו למרות שהתגייס כלוחם. הוא שוחח עם המ"פ אך ללא הועיל וכשביקש שיחת מג"ד עפ"י זכותו, סורב. אודה אם תחזרי אליי בהקדם הדבר משפיע עליו נפשית הוא מתוסכל מאוד 050-8256129
(עדי 29/5/2011)
161.
כרמלה שלום, מכריחים את אחי לצאת לקורס קשרים בניגוד לרצונו למרות שהתגייס כלוחם. הוא שוחח עם המ"פ אך ללא הועיל וכשביקש שיחת מג"ד עפ"י זכותו, סורב. אודה אם תחזרי אליי בהקדם הדבר משפיע עליו נפשית הוא מתוסכל מאוד 050-8256129
(עדי 29/5/2011)
162.
כרמלה שלום, מכריחים את אחי לצאת לקורס קשרים בניגוד לרצונו למרות שהתגייס כלוחם. הוא שוחח עם המ"פ אך ללא הועיל וכשביקש שיחת מג"ד עפ"י זכותו, סורב. אודה אם תחזרי אליי בהקדם הדבר משפיע עליו נפשית ואנו מודאגים050-8256129
(עדי 29/5/2011)
163.
כרמלה שלום, מכריחים את אחי לצאת לקורס קשרים בניגוד לרצונו למרות שהתגייס כלוחם. הוא שוחח עם המ"פ אך ללא הועיל וכשביקש שיחת מג"ד עפ"י זכותו, סורב. אודה אם תחזרי אליי בהקדם הדבר משפיע עליו נפשית ואנו מודאגים 050-8256129
(עדי 29/5/2011)
164.
כרמלה שלום, מכריחים את אחי לצאת לקורס קשרים בניגוד לרצונו למרות שהתגייס כלוחם. הוא שוחח עם המ"פ אך ללא הועיל וכשביקש שיחת מג"ד עפ"י זכותו, סורב. אודה אם תחזרי אליי בהקדם הדבר משפיע עליו נפשית ואנו מודאגים050-8256129
(עדי 29/5/2011)
165.
חברים יקרים אולי תקחו את עצמכם בידיים תתגבשו ותעשו הפגנות מחאה, זעזוע תקשורתי וכו'..... כמה נורא יכול להיות הצבא שלנו כמה אכזר קר ורע?!?!?!?
(אחד שאיכפט לו 27/5/2011)
166.
כרמלה שלום!
שוחחנו טלפונית בתאריך ה-05.05.2011 בנוגע לחוזה קבע שלא מומש ע"י המפקדים במקביל להבטחות שניתנו בנוגע למבדקי קצונה , הבטחת שתבדקי מה ניתן לעשות, אשמח להתעדכן בסטאטוס הטיפול בנושא 054-8093969

(אור 24/5/2011)
167.
כרמלה שלום .
אני צריך את העזרה שלך לגבי חברה שלי עולה חדשה שהיתגייסה לצה"ל עם פריצת דיסק ופטורים מרופא בבית חולים 10 רופא צבאי ופשוט מתעללים בחילת בצורה לא נורמלית ופוקדים עליה לעשות דברים שאסור עליה לעשות לפי הפטור

(אבי מנשה 23/5/2011)
168.
צה"ל חייב לעשות בדק בית ויפה שעה אחת קודם!
יש לשנות את הגישה "חייל רכוש המדינה" ועליו לספוג השפלות התעללויות מצד "מפקדים" ילדים שאך לא מזמן סיימו את לימודי התיכון - קשה לסמוך עליהם שידעו לנהוג ברגישות ולזהות מצוקות.

(אור 18/5/2011)
169.
שלום, אחי משרת במתקן אדם ומאוד סובל מיחס מזלזל מהמפקד,, משפיל אותו, ביקש מסדר חולים, המפקד אמר לו "אתה תמות כאן ולא תצא" ועוד סיפורים כאלה ואחרים.. אני ממש אשמח אם תחזרי אליי 0524520171 אני כבר אובדת עצות..
(רלי פלח 4/5/2011)
170.
למספר 3, אל תתאבד נשמה חבל על החיים שלך, למה אתה צריך להרוס אותם בגלל צה"ל הם לא שווים את זה. מאמי, תנסה להיאזר בסבלנות כדי שינסו לעזור לך. את החיים קיבלנו במתנה. מקווה שהכל יסתדר בע"ה. שיהיה לך בהצלחה ורק בריאות
(אזרחית 1 2/5/2011)
171.
נבצר ממני להגיע לשירות כ-3 חודשים של נפקדות הגיעו לביתי ועצרו אותי בצורה משפילה ליד משפחתי. קיבלתי 5 ימים במחבוש , בנוסף בזמן השהות שלי בכלא עברתי מסכת השפלות שהחמורה מכולן היא זיוף החתימה שלי על טפסים צבאים פשוט ביזיון
(דרור 26/4/2011)
172.
חזרנו עכשיו עם ביתנו החיילת מ "ביקור רופא" - 3 שעות! מתישות חיכינו בתור עם חיילים, חלקם ממש חולים. אזרחים נכנסו ללא תור, רופא יחיד וסלקציה מכוונת יצרה התעללות בלתי נסבלת בחיילים - מי אחראי למצב ומי יטלטל את המערכת!
(מוטי 21/4/2011)
173.
שלום אני חייל שצריך עזרה באופן דחוף נשלח לכלא במשך שנתיים בלי הפסקה אני על סף התאבדות אם יש גורם שיכול להקשיב ולהבין את הסיפור שלי ולעזור לי בבקשה שיצור איתי קשר 0542636896
פשוט אין צדק בצה"ל...

(בדוי 20/4/2011)
174.
הבן שלי כבל את מפקדו המפקד שלו נתן לו סכין כדי שהוא יחתוך את עצמו ודירבן אותו לעשות כך והוא עשה את זה יש דוח חמור של קצין קבילות חיילים אך לא נעשה דבר למפקדו
(דוד 18/4/2011)
175.
כרמלה שלום! מבקשת את טיפולך המסור בנוגע לביתי שהגישה טופס 55 בנוגע להעברתה מבסיס ציוד טירה וישנה פניה לקליטתה במודיעין. עד כה עבר כמעט חודש אין עדיין התקדמות וביתי מתוסכלת מאוד ומודכאת. ניתן ליצור עמי קשר: 052-8702749
(איילה בן דוד 27/3/2011)
176.
כרמלה שלום, בני לומד באוניברסיטה שנה שנייה וביקש דחיית שירות ונענה בשלילה הגיע לבקו"ם במטרה לדבר עם קצין מיון נשפט ונשלח למעצר בכלא 6. הכיצד הוא עדיין לא חייל. אנא תיצרי איתי קשר בהקדם אשמח לגולל בפנייך את הסיפור.
(ברוניה 20/3/2011)
177.
כרמלה שלום צריכה עזרה דחופה ! בני מתגייס ב27.3.11 והבעיה שלניב הפרעת קצב יש בידי מסמך רפואי מפרופ' האוסר על ניב פעילות גופנית מאומצת ופעילות קרבית, סרן דלל מתעלם מהבעיה ואו החמרה ומתנער מאחריות בטלפון,
(אוהבי איריס 14/3/2011)
178.
שלום עשיתי קורס מכים לא מיזמן והגעתי לפקד בבהד 20 התחלתי לפקד ונתקלתי באין ספור בעיות עם הסגל מתנהגים אלי בצורה מחרידה המפקדים מתנקלים לי מרתקים אותי על כלום
תעזרו לי זה ממש דחוף-0528312129

(קסניה 1/3/2011)
179.
רציתי לדעת האם חוזרים אליכם ומטפלים בבעיותיכם כי גם אני הייתי שמחה לקבל עזרה
(טובית 22/2/2011)
180.
התעלולות מצד המפקד של בני במשך חצי שנה, עד שהוא הזדקק לבתי חולים נמצא כרגע במעקבים ועדיין מתנכל לו.
להתקשר דחוף ל -052-5850384 050-5550985

(צנעני אביבה 20/2/2011)
181.
אבקש מכרמלה להתקשר עמי דחוף - מסע יסורים של חיילת במשך למעלה משנה
050-7775448

(אלינוער 17/2/2011)
182.
מבקשת לפנות אל כרמלה מנשה בדחיפות לגבי סיפור הזוי של ביתי בכורתי מחמל נפשי בבסיס בו היא משרתת , דחוף ביותר !!!!!
אביטל - 0509006604

(אביטל יקותיאל 17/2/2011)
183.
הבת שלי משרתת בבסיס בחיפה ומדי פעם נשארת שבת לשמירות עם חיילים נוספים אך משום מה צהל בטוח שארוחת צהריים ביום ו מספיקה עד יום א בנוסף אוסרים להביא אוכל מהבית והכל באופן קבוע אנא צרו עימי קשר שכן הדבר חמור ביותר .
(ערן 16/2/2011)
184.
בקבילה כנגד נגד בבסיס שימשה בתי כעדה.הוחלט לדחותה .משום מה החליט הנגד לתבוע את בתי בתביעה אזרחית .הכיצד שהליך שמתנהל בצבא מגיע למצב של תביעה אזרחית.
האם יש תקדים לדבר ? ומה ניתן לעשות .
בתי חיילת והנגד חייל

(חמדה 15/2/2011)
185.
שלום,
הבן שלי נמצא בטירונות.
הוא נשפט ל14 יום ונמצא כרגע במעצר דן-בתל השומר.
הוא מבקש לקבל עבודות חוץ או כל עבודה לדעתי לא יתכן ולא מה אוכל לעשות למענו? הוא ממש שבור מצבו הנפשי תדרדר מיום ליום.

(טובול אלה 15/2/2011)
186.
שלום הבת שלי מיכל חיילת בח"אזקוקה בדחיפות לתור לאורתופד משרתת בחיפה אין תורים לא ניתן לזמן בכל דרך שהיא החיילת סובלת מבלט דיסק ב3חוליות זקוקה לטיפול אנא עזרי בבקשה לפני ההתדרדרות (הייתה כבר נפקדת בגלל זה)
(בת-שבע מוסקוביץ 14/2/2011)
187.
כרמלה שלום לך המפקדים שלי מתנכלים אליי והייתי שמחה אם תוכלי לייעץ לי מה אני יכולה לעשות אני נמצאת במספר הזה 0549207696
(תמי 28/1/2011)
188.
שלום. אחותי התגייסה לצבא לפני 3 שבועות, חייבת בדחיפות את העזרה של כרמלה מנשה בנוגע למצ"ח. פשוט צבא זוועתי ילדים באים לשרתת אותם ומתייחסים לכבוד האדם וכבוד פרטיותו בדרך הכי מושפלת שאפשר. אשמח שתיצרי איתי קשר 054-6093246
(רותם 27/1/2011)
189.
בני יעקוב מקצועו מכונאי רכב שזה נירכש בתוכנית יעד .הוא כיום משרת בבסיס בעבודות רסר ומנקה שירוטים בתודה בן שושן שמעון אני רוצה לדעת מה ניתן לעשות בנידון ולמי לפנות .
אני במס 052-7120445

(אני אבא של יעקוב בן שושן 25/1/2011)
190.
שלום הבן שלי התגייס עם המון מוטיבציה לתותחנים נוצרה לו בעיה בבירכיים ומאז מתנקלים לו ,התלוננו בקצין העיר דיברו עם המפקד והוא מרח משהו ושוב מתנקל .לאן אפשר ליפנות? ליפני שבירה של הבן?
(שרון 20/1/2011)
191.
שלום כרמלה מנשה, מדבר דניאל ביטון.
אחי התגייס לפני 5 חודשים וכחודש לאחר הגיוס נפל וגילו לו שבר בשורש כף היד.לא מוכנים לממן לו את הטיפול והוא סובל מאוד מכאבים.
בבקשה תיצרי איתי קשר :0504704795.-דניאל
דחוף.

(דניאל ביטון 16/1/2011)
192.
בתי שחר לוי משרתת בבסיס טירת הכרמל מרכז גיוס כמש"קית גיוס,לאחר התנכלויות מצד מפקדיה ואלימות מילולית ופיזית מצד המפקדת האחראית עליה לשעבר,פנינו בתי ואני בנפרד לקצין פניות הציבור והנקח"ל כדי לטפל בבעייתה,
(אבי לוי 13/1/2011)
193.
אני אמא לחייל בחיל אויר בתל נוף בשם לידור קרקו. ביום רביעי נחת על רגלו מתקן עם 3 משדרים במשקל חצי טון. הרגל התנפחה והכחילה, לא בוצע צילום הרגל. הרגל כואבת האצבע נראת שבורה אפילו קיבוע לא נעשה . טלפון 0522231810
(פנינה קרקו 12/1/2011)
194.
אני מעוניין להביע בפניך את מורת רוחי,בני משרת בחייל קרבי ומתחנן כבר למעלה מחודש לראות רופא עקב לחצים בחזה,ונדחה בעקביות ע"י מפקדיו,אני רואה זאת בחומרה ,בני משרת למעלה משנה למופת ללא אף בעיה רפואית,054-4304116

(ששון מליחי 9/1/2011)
195.
כמה אנשים עם לב של אבן אני מנסה בכל כחי לא להיתמוטט מהמצב שבו בני נימצא היכן שלא יהיה אני אמא בני נימצא בכלא 4 יש לו בעיה קלקוסוביה ושם מנצלים בחוסר אנושיות וממתים את נפשו שלב שלב
(אורנה וגדאני 5/1/2011)
196.
כרמלה שלום, אודה לך על יצירת קשר עימנו, או לחילופין אם תשלחי לנו כתובת מייל שנוכל לשלוח אלייך את פרטי בעייתנו. וגם את מס' הטלפון שלנו להתקשרות. תודה רבה. הורים מודאגים
(יוסי קודאי 4/1/2011)
197.
כיצד אפשר לספק לחיילות בבסיס רגיל קו טלפון לשיחות פרטיות. אין קו הבנות נאלצות להתקשר רק מהסלולרי, או שאני מתקשרת לסלולרי, ואין לי כסף לממן את זה (פי 10 משיחה טלפון של בזק).
למי לפנות, וכיצד ?

(אילנה 4/1/2011)
198.
כרמלה שלום
אבקש לחזור בכל לשון של בקשה ליצור עימי קשר המפקד שלי מתנקל אליי ואני חייבת ייעוץ אני פשוט ממוטטת מזה הפלאפון שלי 0578169224

(מור אסולין 28/12/2010)
199.
כרמלה שלום אשמח אם תצרי עמי קשר במייל ואף אתן לך את מספר הנייד שלי לדיווח על מקרה אישי בצה"ל תודה מראש שיר.
(שיר 28/12/2010)
200.
כרמלה שלום לך.
יש לי סיפור מזעזע בני הבכור התגייס לצה"ל בכדי לשרת כלוחם בפיקוד העורף. אף זכה לקבל את סיכת הלוחם של המ"פ שלו,אני הורה מודאג וחושש לשלומו הנפשי והפיזי של בני הנייד שלי 050:3094928

(אבי תורג'מן 20/12/2010)
201.
כרמלה מנשה שלום לך!!
אני ציון ועוד 7 חיילים נקראים כסרבני פינוי שרוצים מאוד לשרת את המדינה כלוחמים בחי'ר,
יש לנו סיפור מזעזע אנה ממך תעזרי לנו
נשמח ונודה לך מאוד עם תוכלי לגזול מזמנך 5,10 דקות
0549735793 בתודה ציון!

(ציון 19/12/2010)
202.
כרמלה זו אמא של רוי שהיה בגן עם אלה אני צריכה אותך דחוף אודה אם תתקשרי אלי לטל' 050-7450777 אין לי את המספר שלך או האם מישהו יכול למסור לה את ההודעה תודה רבה
(טלי אופנשטיין 14/12/2010)
203.
אני חייל שחייב את עזרתךךך יש לי המון בעיות פרט המפקדים לא מבינים ולא רוצים לעזור רק עם מגיעים לדרגים ממש גבוהים בצבאא אנא אני חייב את עזרתךךך!0548193995
תודה מכל הלב!אמא של כל החיילים את!

(מיכאל 14/12/2010)
204.
נפסלתי בירפ"א עקב "סיבה רפואית"
ואין לי שום דבר,3 רופאים שונים אומרים שמבחינתם פסלו אותי סתם בלי סיבה. הגשתי 2 ערעורים ועדיין לא מתייחסים אלי ברצינות.
אני לא יודע מה לעשות
בבקשה שמישהו יצור איתי קשר: 0548073903 רם.

(רם דרובישבסקי 14/12/2010)
205.
כרמלה שלום!
הייתי שמחה אם תיצרי איתי קשר משהו דחוף.
0509119211

(יסמין 12/12/2010)
206.
כרמלה שלום!
הייתי שמחה אם תיצרי איתי קשר משהו דחוף.
0509119211

(יסמין 12/12/2010)
207.
כרמלה שלום רב , אני התשחררתי מהצבא בתאריך 2.11.10 יש לי בעיה של אפלייה חמורה מצד המפ של הפלוגה אשמח לשתף אותך בזה מכיון וזה תהליך ארוך בטלפון 0528099932 תודה .
(רות - לכרמלה מנשה דחוףף 25/11/2010)
208.
אני יורד ישראלי ששלח את בנו בן ה22 לבצע את חלום חייו עלייה
היתגייס לצבא לא הוכר כחייל בודד זרוק ברחובות עם מיכנסיים 3 מידות קטנות ממנו ללא בסף
כיום הוה מאושפז בפסיכיאטריה בבית חולים עפולה משהוה קרה

(רומי יצחק 25/11/2010)
209.
כרמלה שלום אני מתגייס שבוע הבא ויש איזה בעייה שעלולה לשבש לי את העתידי מאחר ורוצים למנוע ממני כל מיני דברים, אשמח ורוצה מאוד שתצרי עימי קשר כדי שאני יוכל יותר לפרט כי זה דבר גדול וממש לא הוגן !
0528327252 נתנאל טובול

(נתנאל טובול 20/11/2010)
210.
חייב את עזרתך אנא חזרי אלי למייל
Omrioren123@yahoo.com

(עמרי 19/11/2010)
211.
אני לא מוצאת את כתובת המייל שלכם ואני רוצה לישלוח אליכם קבילה..מה הכתובת?
(אביה כהן 19/11/2010)
212.
שלום כרמלה.
בני סובל מבעיה רפואית והסגל הצבאי שלו מתעלם ממנו.
אודה לך אם תוכלי ליצור עימי קשר. 0544504558

(מירי חן 11/11/2010)
213.
שלום,ברצוני לשאול אותך מה אני יכולה לעשות שמתייחסים לנגדות בצורה נבדלת מהנגדים ביחידה(=רוב הגברים ביחידה הם בני מיעוטים).אני הודה לך עם תוכלי לייעץ לנו כי אנחנו בשלבי "שיברון" ואף שוקלות לעזוב את המערכת בתודה מראש מ'
(נגדת שבוזה 1/11/2010)
214.
אני מנסה מזה כ7 חודשים ויותר לקבל מצהל מסמך על פי חוק חופש המידע ולא מצליח אולי נציב הקבילות יצליח או אולי העיתונאית כרמלה מנשה שדואגת לחיילים יותר מצהל העלוב והפאתטי שמסובב אותי בכחש מזה כ7 חודשים
(יגאל חפץ 30/10/2010)
215.
שלום לך כרמלה.
אני צריך לעשות ניתוח ברגל אבל לא ממנים לי את הניתוח.
ניסתי הכל כבר אין עם מי לדבר זה מורכב.
(זה דחוף לי מאוד יש מועד לניתוח כבר בבית חולים ב8 לדצמבר)
אשמח אם תוכלי לעזור לי
מספר הטלפון שלי הוא: 0525740422.

(עדיאל לוי 27/10/2010)
216.
לכרמלה שלום אישתי בהריון ובצה"ל החליטו לשחררה . אנא מבקש את עזרתך 0506545357
(איציק 18/10/2010)
217.
כיצד יוצרים קשר עם כרמלה מנשה מקרה מיוחד ממצע שלג,,
(קחלון ברוך 17/10/2010)
218.
האם משהו יודע כיצד אני יכולה להשיג את כרמלה מנשה בדחיפות בעניין של אחי אשר נמצא כרגע בשירות קרבי בעזה ונגרם לו אבל קשה( טל,פקס ,מייל משהו )
מבקשת עזרה בדחיפות
נייד 0544707385

(אילנה 28/9/2010)
219.
כרמלה אנא עזרי לי . אני מנסה לעזור לבני הכלוא בכלא 4 ואין לי למי לפנות אינני מקבלת כל תגובה מהסנגוריה, נציג קבילות חיילים, פניות הציבור, מהסנגור וק. העיר . אני הולכת לאיבוד אני חסרת אונים . אנא צרי קשר בהול.
(נעמי 16/8/2010)
220.
בבקשה תצרי איתי קשר
באי מייל שלי
bigi4life@gmail.com
בבקשה אני מתחנן אני לא יודע למי לפנות יותר

(אלכנר 12/8/2010)
221.
כרמלה
בבקשה אני חייל בודד שלא מוצא את עצמו בשירות הצבאי
בוגר הנדסאי חשמל של טכני חיפה(שוחר לשעבר)
משרת כמכונאי
בנוסף ובעיקר המפקדים מתעללים בי
ב-ב-ק-ש-ה תעזרי לי אני מתחנן אני לא יודע למי לפנות יותר

(אלכנר 12/8/2010)
222.
לכרמלה שלום
יש לי שני ילדים בשרות חובה (בסיירת גולני) ובת בשרות לאומי. התאום של אחד הילדים שמשרתים בגולני לא גייסו בגלל עברו הפלילי לאחר ששילם את המחיר בישיבה בכלא.
תודה דניאל

(דניאל 5/8/2010)
223.
מיספר טלפון שלי הוא 0526600248
ניד אני העזור לכולם תודה לכולכם

(כרמלה מנשה 12/7/2010)
224.
הסיפור של החיל מלחמת יום כיפור שחל עליו צננזורה צהל לא מוכן לשנות את ההיסטוריה ולספר לעם ישראל את האמת על כן צהל נכשל תמיד - ראה באתר גוגל הנס משמיים מאיר גטר טל 0518851984 לא בשבת
(מאיר גטר 7/7/2010)
225.
ךל
(ללח 7/7/2010)
226.
הסיפור של החיל מלחמת יום כיפור שחל עליו צננזורה צהל לא מוכן לשנות את ההיסטוריה ולספר לעם ישראל את האמת על כן צהל נכשל תמיד - ראה באתר גוגל הנס משמיים מאיר גטר טל 0518851984 לא בשבת
(מאיר גטר 7/7/2010)
227.
הסיפור של החיל מלחמת יום כיפור שחל עליו צננזורה צהל לא מוכן לשנות את ההיסטוריה ולספר לעם ישראל את האמת על כן צהל נכשל תמיד - ראה באתר גוגל הנס משמיים מאיר גטר טל 0518851984 לא בשבת
(מאיר גטר 7/7/2010)
228.
כרמלה מנשה שלום.
אח שלי עובר התעללות נפשית. מעצרים, עונשים, אלימות פיזית ומילולית - אין לו עם מי לדבר, אין מי שיקשיב ואני פוחדת שהוא יהיה עוד אחד מסטיסטיקת המתאבדים. אין אוזן קשבת תעזרי לנו בבקשה 0502581376.

(אחות מודאגת. 6/7/2010)
229.
פ
(גלי. 6/7/2010)
230.
אני חייל מקא"ם שכבר חצי שנה נלחם כדי ללכת לקרבי עשיתי כל מה שאמרו לי ואפילו ניצלו אותי והם מוציאים כל פעם סיבה חדשה לא יודע כבר מי יכול לעזור רק ביקשתי ללכת לקרבי..כרמלה מנשה אנא עזרי לי 0523761361
(יאן 27/6/2010)
231.
חייל שהופקר במתחם הבסיס, ללא חדר, ללא מפקד, ללא קצין, אף אחד. כולם יצאו הבייתה דחוף
(כוכבה זכות- 14/5/2010)
232.
חייל על סף עיוורון ,מבקשים ממני שאני אשמור בלילות עם נשק .
תצרי איתי קשר בדחיפות !
0502306505

(שבי 9/5/2010)
233.
ביתי קיבלה פטור והוא נילקח בעורמה. בתאריך הגיום לא היתיצבה. הגיעה לבד ללישכת גיום והועברה למעצר ולבקום. קיבלה ריתוק והיתעללו בה.בריתוק היתנהגה למופת ובסיום הריתוק קיבלה עוד ריתוק. מאיימת להיתאבד וברחה משם.
(איזבלה 7/5/2010)
234.
לכרמלה מנשה שלום .....הבן שלי משרת ביחידה קרבית שהמפקדים וכול הצוות שם מעמיסים עליו קשיים אף אחד לא מוכן להקשיב לו מצבו הנפשי ירוד ואני פוחדת שהוא יהיה עוד אחד מסטיסטיקת המתאבדים .
(עמית אורית 6/5/2010)
235.
לכרמלה מנשה שלום .....הבן שלי משרת ביחידה קרבית שהמפקדים וכול הצוות שם מעמיסים עליו קשיים אף אחד לא מוכן להקשיב לו מצבו הנפשי ירוד ואני פוחדת שהוא יהיה עוד אחד מסטיסטיקת המתאבדים .0507652124
(עמית אורית 6/5/2010)
236.
כרמלה שלום אני צריך עזרה דחופה. אני גויסתי לפני חצי שנה אני נשוי עם 3 ילדים ולמרות כל הפניות לת"ש עדין לא קיבלתי תשמ"ש ומצבי הכלכלי ממש קשה 054-9701214
(אביעד 3/5/2010)
237.
לכרמלה מנשה!
אודה לך מאוד אם תיצרי איתי קשר בדחיפות!!
0527828418

(חיילת 22/4/2010)
238.
לכרמלה שלום !
אבקש את עזרתך למרות שנראה לי שכבר מאוחר ,
הבן שלי נמצא בכלא 4 , אני בת למשפחה שכולה ביקשנו שיתנו לו חופש ליום הזכרון לחללי צה"ל שזה מחר .
הכלא מסרב. בתודה יפה

(יפה שושה 18/4/2010)
239.
לכרמלה שלום !
אבקש את עזרתך למרות שנראה לי שכבר מאוחר ,
הבן שלי נמצא בכלא 4 , אני בת למשפחה שכולה ביקשנו שיתנו לו חופש ליום הזכרון לחללי צה"ל שזה מחר .
הכלא מסרב. בתודה יפה

(יפה שושה 18/4/2010)
240.
כל החילים בצבא הם מספר אישי למפקדים נותנים כוח והם מתעללים בחילים אחר כך הם מתפלאים שאנשים לא רוצים לשרת
(לאה 18/4/2010)
241.
הודעה דחופה לכרמלה מנשה
חייל במצוקה קשה.... אנא חזרי לטלפון 0544782729

(מינה 14/4/2010)
242.
לכרמלה מנשה, הבן שלי משרת במחנה 80 בסדיר עבר התעללות על ידי המפקד שלו הוא וחבריו ישבו לאכול והמפקד שלהם הפך עליהם שולחן וקילל אותם, ויש עוד מקרים הבן שלי לא מתפקד כבר אנה תעזרי לנו 0523588442
(לכרמלה 13/4/2010)
243.
פניתי ליחדה לטיפול בפניות הציבור לפני כחודש וחצי בעקבות בעיה משפחתית גם לאחר המשך ניסיונות לברור טלפוני לא זכיתי לתשובות וסורבתי לבקשתי לדבר עם קצין אחראי ביחידה.האם מישהו יודע כיצד אפשר להגיע לממונים על יחדה זו?
(אדריאן 25/3/2010)
244.
בני בחיל חימוש סובל מבעיות אישיות מפקדיו מתנכלים לו וכל הגורמים המטפלים בתלונות החיילים נקחל פניות הציבור וקצין היער כולם יד אחת מזלזלים בפניותי, מי שיודע את המספר של כרמלה מנשה שישלח אלי תודה.
(דנה 17/3/2010)
245.
ע"מ לקצר.
האסון בצאלים שכדור עבר קיר בטון.מס' שאלות:האם הבטון נעשה עפ"י דרישות ופיקוח מכון התקנים?
החור שנפער נראה בטלביזיה כמו חדירת פגד.
האם לדעתך השלות הנ"ל מחייבות ב דיקה?
אשמח לקבל תשובה.
תודה דוד

(תמיר דוד 1/1/2010)
246.
דחו לי ב-8 חודש את הגיוס, כתבתי בקשתי התחננתי להקדים,וכלום. מה עושים? מי יכול לעזור לי,אני מת כבר להתגייס.
לאן אני עוד יכול לפנות? תודה ,מת לחיות...בצבא !!!

(מת להתגייס 9/11/2009)
247.
בני משרת בבסיס טירונות במשטרה צבאית שמענו על הצבא המון דברים,אבל לא דברים קשים כאלו. משמעת של נאצים..יש גבול לכל דבר...
(חסוי 2/11/2009)
248.
בבסיס שיזפון העונש לחיילות מהצפון על הפרת משמעת הוא עיכוב של 3 שעות ויותר יציאה לחופשה. בני המשפחה מודאגים.
אפשר למצוא חלופות לעונשים שיהיו הולמים וקרובים ככל האפשר לביצוע העברה, ולא למהר לשלול את החופש של החיילת

(ר.ב.ש 20/10/2009)
249.
לא יודעת איך הסכמתי שבני ילך לצבא שכזה
מתנהגים אליהם כמו חפצים,זה לא אנושי
היום הייתי עושה הכל כדי שיתחרר מהצבא

(מיכל 19/10/2009)
250.
מדברים על מפקדים הבן שלי הודח מהצנחנים שעתיים לפני טקס הענקת כומתה כיוון שלא סיים את המסע וסירב פקודה להמשיך. אז להיכן תלך המוטיבציה אני ישן בשקט
(סימה 6/10/2009)
251.
שוב כותבת האמא שאין לה מנוחה האים ככה ניראה חייל בצהל חייבת לדבר עם כרמלה מנשה עיזרו לי תודה
(שרית 15/9/2009)
252.
אמא שזועקת לעזרה פנתי לקצין העיר ושם אמרו שאין להם פיתרון שאלתי הים הם רק כדיי להביא את הבשורה המרה שאותה חוותי במילחמת כיפור בפניות הציבור ענו לי שנהג זה חצי חייל עבורי הוא חייל שלם ולא עוד דיסקית בארגז
(שרית 15/9/2009)
253.
'קר
(ק'ר' 24/8/2009)
254.
האם יש למישהו את הטלפון של כרמלה מנשה , אני זקוקה לו בדחיפות תודה
(אסנת פרנקל 16/7/2009)
255.
גילה שלום,
גם בני במעברים ואנחנו עוברים סיוטאחד גדול על מה שקורה שם.דברי איתי דחוף-054-5654121

(טל 15/7/2009)
256.
ביתי ביחידת מעברים של המ"צ, אמרו חייל אכותי, אני מצטערת על היום הזה שהתגייסה למ"צ, המפקדים חושבים שהם אלוהים. חבל לי על ששאיבדה המוטיבציה והכבוד לצבא, כזה שפוגע בה. הוזהרנו ע"י בעלי נסיון, חשבנו שלנו זה לא יקרה.
(גילה בוקובזה 30/6/2009)
257.
חבל שבצה"ל לא משכילים לנצל נוער איכותי ולטפח אותו, במקום זה מדכאים אותו ומביאים אותו למצב של חוסר אונים ומלמדים אותו איך להיות חייל מכוער ואח"כ גם אזרח מדינת ישראל מכוער.
(גילה בוקובזה 30/6/2009)
258.
צריך לעשות סוף לכל המפקדים בצבא שחושבים את עצמם
אלוהים אני מבקשת מי שיודע את הטלפון של כרמלה מנשה
שיתקשר אליי דחוף. אני יעשה תקדים במדינה. 0544803928

(סיגלית אסרף 7/6/2009)
259.
שלום רב,
הייתי שמחה ללקבל את מספר הטלפון או הפקס של כרמלה מנשה על מנת שאוכל לשתף אותה בסיוט שאנו עוברים עוד לפני הגיוס עם בננו הצעיר.
אשמח לקבל את המידע.
בתודה מראש אורנה

(אורנה גרינברג 12/5/2009)
260.
כרמלה את האישה של חיי תמשיכי כך ועשי שמות ואמן תמוטטי את כל הגועל וטפשות והיהירות הצהלית אני בכל אופן לא מתכוון לשלוח את ילדי לשום צבא שכזה
(אסי 3/5/2009)
261.
ישר כוח למי שרוצה לריב. אני את שלי עברתי ומסקנתי היא-
אם שמים עליך קצוץ ומשקרים לך בפנים עשה אותו דבר בחזרה אבל בשקט,מבלי שישימו לב-בתחבולות עשה לך מלחמה.
יום טוב

(אסי 3/5/2009)
262.
שלום לכולם! אני חייל בסדיר עברתי את ההתעללויות נפקדויות מעצרים עונשים על "חוסר תפקוד בדמות החייל" את הכל..
(אסי 3/5/2009)
263.
גברת כרמלה אני מבקש אאותך בדחיפות מרבית תעשי טובה ותתקשרי 0546986106
(שארלי 26/4/2009)
264.
הבן שלי נשפט בפעם השניה לכלא המפקד סתם ובאמת מנסה לשבור אותו היה בבית חודש לאחר ניתוח אבקש מספר טלפון של כרמלה מנשה כדי לנסות לפתור את הבעיה המג"ד המצב רק מחמיר.מפחדת שיעשה שטות לעצמו אנא עזרו לי דחוף טלפון 0506279017
(שמחה 15/4/2009)
265.
מישהוא יודע לאן כדאי לשלוח את התלונה על מנת שתטופל ביעילות לנציב קבילות או קצינת פניות הציבור
(משה 9/4/2009)
266.
ברצוני לדעת איך ניתן ליצור קשר עם כרמלה מנשה, בתודה מראש
(שרה שבתאי 4/1/2009)
267.
כרמלה בתקווה שאת עדיין זוכרת את גיורא שהיה מדווך לך מגוש קטיף את כל האירועים הביטחוניים בזמן אמת, כרגע אנו גרים מאז העקירה בניצן בקרוונים מקרטון וכמובן באזור מאויים יש מערכת קריזה מופעלת אזעקה אבל אין לנו לאן לברוח ,
(גיורא חזן 0506241662 27/12/2008)
268.
בן משפחתי משרת בבסיס שגיא גבול מצריים המפקד יורד לחייו כל פעם שומעת את היתמרמרותו מה גם בשיחה אחרונה נאמר לו ע"י מפקדו שלא יכול לעזור לו וגם לא רוצה בותה שניה הימלצתי לו ללכת ולברוח הביתה ולעזאזל עם הצבא ומפקדיו
(גבריאלה דודה של חייל 18/12/2008)
269.
שלום אני משרתת בחר"פ ב"ש (מרפ"א 8283) והתנאים שם נוראים המפקדים מתייחסים לחיילים בצורה נוראה ביותר, כולם סוגרים עינים ואוזנים ולא שמים על הבאיות של חלק מהחיילים .
(אנה מרצ'חובסקי 12/12/2008)
270.
שלום אני משרתת בחר"פ ב"ש (מרפ"א 8283) והתנאים שם נוראים המפקדים מתייחסים לחיילים בצורה נוראה ביותר, כולם סוגרים עינים ואוזנים ולא שמים על הבאיות של חלק מהחיילים .
(אני 12/12/2008)
271.
הבן נמצא בכלא צריפין למעלה מחודש מתאריך 29<10>2008 אבקש לדעת מה זכויותיו
(פנחס 29/11/2008)
272.
הבן נמצא בכלא צריפין למעלה מחודש מתאריך 29<10>2008 אבקש לדעת מה יכויותיו
(פנחס 29/11/2008)
273.
תאונה הובילה:את השאלה אם בכוונת בתי לפנות למ" צ ולספר את האירועים לפני התאונה וכי כדאי שלא תשכח שיש לו תואר שני בע"ד ואין סיכוי שיאמינו לה.לכן העדיף להשתיק את העניין בכך שהכניסה לכלא ובכך גרם לפרשה הזו להיגרר
(חנה 27/11/2008)
274.
מעוניינת לקבל בדחיפות את הטלפון של כרמלה מנשה,
מאחר ונעשה לבתי עוול בצבא, ומורידים לה את כל המוטיבציה
שאיתה היא הגיעה. חבל שזה קורה ממליצה לא להגיע לבית ספר לטיסה ח"א

(חנה 26/11/2008)
275.
מעוניינת לקבל בדחיפות את הטלפון של כרמלה מנשה,
מאחר ונעשה לבתי עוול בצבא, ומורידים לה את כל המוטיבציה
שאיתה היא הגיעה. חבל שזה קורה ממליצה לא להגיע לבית ספר לטיסה ח"א

(חנה 26/11/2008)
276.
בבסיס בדרום שבו בתי עוברת קורס ומבקשת טיפול רפואי ואין הענות מצד המפקדת ששוחכת ומזניחה לאחר דרישות רופא , אין חשמל באוהל שק השינה קרוע וסובלת מבעיות אכילה .. חל עליהן איסור לאכול אוכל אחר חיילות שמרגישות שאין אם מי לדבר
(ירדנה 24/11/2008)
277.
הבנות נורא ממורמרות ומצטערות על היותן בקורס המוטיבציה שואפת ל-0 ... אשמח לקבל תשובה בהקדם האפשרי אני נוראת מודאגת
(ירדנה 24/11/2008)
278.
אין אוזן קשבת , אחת הבנות מתעלפת באופן קבוע נותנים לה אקמול ודורשים ממנה לחזור לתפקד במהלך שעות רבות אף אחד לא ניגש לשאול לשלומה .
בתי סובלת בנוסף מבעיות בקיבה ולא מוצאת מזון חילופי ..

(ירדנה 24/11/2008)
279.
בקיצור מה לא הבנתתם שאצל צה'ל הכל בכווח הם דחופים אותך לאן שבא להם יעשו איתך מה שבא להה איך אומרים אנחנו רק רכוש לצה'ל: משפחההההה לפני הכלללללל אתם יכולים לקפוץ לי
(חייל בחימוש 26/9/2008)
280.
בבסיס בחיוואי בדרום נסגר המטבח - יש בעיה -
חיילים עם הקאות או מי יודע מה -
מכונת השתיה בכסף - ריקה -
בבסיס האחר דווח בחדשות
האם יתכן בימינו - בבקשה לדאוג .
בתודה - אמא דואגת.

(קלוד מורנו 17/9/2008)
281.
בני חייל בשירות סדיר יש לו מס' בעיות במהלך השירות וברצוני לפנות לכרמלה מנשה, כיצד אני יכול לעשות זאת??
0546512743

(ברוך אילוז 15/9/2008)
282.
אני מבקשת את הטלפון של כרמלה מנשה דחוף!! יש לי מספר אבל פשוט לא עונים שם
אני חייבת את המספר מדובר במקרה מאוד רגיש ודחוף בקשר לבני החייל.

(זהבה 4/9/2008)
283.
אני מעוניינת לקבל בדחיפות את הטלפון של כרמלה מנשה,
מאחר ונעשה לבני עוול בצבא, ומורידים לו את כל המוטיבציה
שאיתה הוא הגיע. חבל שזה קורה.

(מרגלית זכריה 2/9/2008)
284.
אבקש עזרה דחופה, ברצוני לדעת כיצד ניתן להגיע לכרמה מנשה
(יפה 28/8/2008)
285.
אני מחפשת טלפון של כרמלה מנשה דחוף.
(סלבי 24/8/2008)
286.
אני מחפשת טלפון של כרמלה מנשה דחוף.
(סלבי 24/8/2008)
287.
"לא מרשים לבת שלי להגיע עם אוטו לבסיס "לא מגישים שתייה חמה במחנה 80". לכל האמהות המודאגות ולכל החיילים הבכיינים, אל תשכחו איפה אתם נמצאים ותתחילו לתרום מרצון במקום לבכות כל הזמן על מה שעושים או לא עושים לכם.
(חייל מעוצבן 30/7/2008)
288.
אך אני יכולה להשיג את הטלפון של כרמלה מנשה
(צילה 15/7/2008)
289.
ברצוני לפנות אל כרמלה מנשה עקב בעיה חמורה של השפלה של בני.
איך ניתן ליצור איתה קשר?

(רבקה 2/7/2008)
290.
בני חייל בחייל חימוש משרת קרוב לבית יש לנו בעיות כלכליות בבית אבל לא המפקד הישיר שלו ולא משקית תש עושים כלום הם נורא עסוקים מסכנים כך נראה צהל אני מאוד מאוכזבת שכן יש לי עוד שני ילדים אשקול אם הם יתגייס
(א.מ.טובה 28/6/2008)
291.
בני חייל בחייל חימוש משרת קרוב לבית יש לנו בעיות כלכליות בבית אבל לא המפקד הישיר שלו ולא משקית תש עושים כלום הם נורא עסוקים מסכנים כך נראה צהל אני מאוד מאוכזבת שכן יש לי עוד שני ילדים אשקול אם הם יתגייס
(א.מ.טובה 28/6/2008)
292.
בני חייל בחייל חימוש משרת קרוב לבית יש לנו בעיות כלכליות בבית אבל לא המפקד הישיר שלו ולא משקית תש עושים כלום הם נורא עסוקים מסכנים כך נראה צהל אני מאוד מאוכזבת שכן יש לי עוד שני ילדים אשקול אם הם יתגייס
(א.מ.טובה 28/6/2008)
293.
אחד המפקדים במחנה משמר הנגב הוא סא''ל שגיב שרביט, לאחר שנחשפתי להתנהגותו לבני החייל, הגעתי למסקנה שאם בצה''ל מחזיקים מפקדים מסוגו, לא ראוי שאשלח את ילדיי שני הילדים האחרים העומדים בפני שירות צבאי, לשרת בצה''ל, .
(חנניה 15/6/2008)
294.
אני אמא לחייל שנעשה לו מעשה בחוסר יושר והגינות ע"י מפקדיו ,מפקדים ברמת מג"ד סמח"ט ומח"ט -ידוע לכול שנעשה לו עוול, אחד אף שיקר , בקבילה שהגשנו לנציב , קיבלנו תשובות רדודות , מה נותר לנו לעשות אחרי תשובתו של הנקח"ל.
(ורד 17/3/2008)
295.
שלום אני נשואה לחייל סדיר +ילד והשני בדרך נימאס לי כבר מהצבא הזה כול הזמן רק מיתעללים בנו מקרה הכי אחרון שקרה הייתי מאושפזת שישה ימים עקב ההריון אני מבקשת שתיצרי איתי קשר יש לי הרבה נמקרים לספר לך בתודה סיון
(סיון 13/2/2008)
296.
בתי משרתת כחיילת במ.הביטחון,בתחילת השבוע נשלחה לאבטחת מתקן מצפה כוכבים במ.רמון.
החיילות לא צוידו בציוד חורף כלשהו כל החיילות סובלות מכוויות קור קשות.

(אליעזר 31/1/2008)
297.
בתי בטירונות במחנה 80 זה 3 שבועות.לא נותנים להם כלל שתיה חמה במהלך הארוחות. אין תה אין קפה ואין חלב חם.מה זה? בקור כזה לא מגיע לטירונים שתיה חמה?בקושי מים יש
(לאה 23/1/2008)
298.
ביום ה ה- 27.12.07 זומנה הבת שלי למבחני התאמה לאשכול מקום ההתיצבות היה ב,מרום משאבי אנוש" . בעת ההתייצבות התבקשה ביתי להפקיד את הטלפון הסלולרי שלה. כרטיס הזכרון של הטלפון נגנב
לטיפולך המידי

(טלי 30/12/2007)
299.
אני צריך את כרמלה מנשה יש לי תלונה די רחבת היקף בקשר לצה"ל אני רוצה לדעת איך אני מגיע אליה..... בבקשה לחזור אליי לאי מייל amit_akoka@hotmail.com בתודה עוד חייל שבו"ז
(עמית 20/12/2007)
300.
ב2000 קבלתי נגד קצינת קישור ביחידה קודמת בשל אי-סדרים שבסופם הטרדה. בנקח"ל לא שמו לב שמי שנגדה התלוננתי למעשה חקרה וזיכתה את עצמה וגם לא קיבלתי הסבר על הסחבת מצידם שגרמה לכך שאותה מנווולת השתחררה בלי לתת דין על מעשיה.
(אבי 17/12/2007)
301.
הייתי בקורס מכיות ח"א בביסל"ח 6 חודשים 4 ימים לפני הסיום מפקד ביסל"ח הדיח אותי ,לדעתו אני לא ראויה לסיים והוא מאלץ אותי לעבור את הקורס מהתחלה! אני כבר לא מעונינת ולא מסוגלת אחרי ההשפלה שעברתי .מי יכול לעזור לי?
(ספיר אלגרסי 16/12/2007)
302.
חיילים לפני שירות צבאי שמקבלים פטור 24 זמני למשך שנה למה כל-כך הרבה זמן מדוע הילד/ה צריכים לשבת ולחכות לאישור זמן רב ולבזבז את זמנם במקום להתקדם בחיים מדוע אם כבר נקבע שהילד/ה אינם כשירים להתגייס מה עוד יש לבדוק!
(דניאלה 22/11/2007)
303.
בתי החיילת משרתת כשנה ותשעה חודשים בערך בהיותה בקורס נאמר להם שהם בסיום הקורס משתחררים מצה"ל למרות שלא עברו שנתיים כמתחייב את המענק לא יקבלו במלואו כי בתי לא שירתה שנתיים מלאות
(מור יוסף 4/9/2007)
304.
בתי משרתת ביחידה במרחק של שעה וחצי מביתנו והיא מגיע ה ברכב פרטי לבסיס ןלפתע החליטה המפקדת שלא מגיעים ברכב פרטי לבסיס ועל סמך איזו החלטה לוחייל לאל ברכבו הפרטי ובתי נשפטה בגלל שבאה ברכבה ונדונה ל21 ימי ריתוק
(קריסי ברוך 12/8/2007)
305.
אני לוחמת נשואה בסדיר, המגד שלי אמר ל-2 דוברות צהל שהוא לא מאשר עלי כתבה כי הוא לא תומך בנישואים אזרחיים. הוא מכחיש אז אני לא יכולה להוכיח כלום. דובר צהל לא מוכן לתת לי את תשובת המגד בכתב, מה עושים?
(איירין 4/8/2007)
306.
אני לוחמת נשואה בסדיר, המגד שלי אמר ל-2 דוברות צהל שהוא לא מאשר עלי כתבה כי הוא לא תומך בנישואים אזרחיים. הוא מכחיש אז אני לא יכולה להוכיח כלום. דובר צהל לא מוכן לתת לי את תשובת המגד בכתב, מה עושים?
(איירין 4/8/2007)
307.
שלום.
ברצוני שתערך בדיקה מקיפה על היחס שמקבלים חיילים הנמתאים בכלא שש.
למי עלי לפנות?

(עדי 10/7/2007)
308.
כני התגייס היום ונמצא בכלא 4 ביקש בני לא לשרת בקרבי הוא סווג כבעל בעיות נפשיות . מהמשרד הזה נמסר שאין לי זכות לדעת כיצד הגיעו לאבחנה כזו.,לאחר שבני ישוחרר הוא יאלץ לחזור לאותו בסיס ולא יחזור לכלא כך עד שתישבר רוחו
(רונית 1/5/2007)
309.
מסכנים
(אני!!! 23/4/2007)
310.
אני אם ל2 חיליים בצהל ואני בזה למדינה שמחזיקה קצינים כמו ה.קצין של בתי .
(יפה 11/4/2007)
311.
להורים שבנהם עומדים לפני גיוס עשו הכול שלא יגיעו למחנה תובלה בטירה בניהולו של ליאור אלקלעי זה לא מחנה לשפויים
(יוסי 6/3/2007)
312.
מישהו יודע איך אפשר לפנות לכרמלה מנשה?
(אחות 19/2/2007)
313.
רציתי לשאול איך אני מתלוננת על המפקד של הבת שלי ואיך אפשר לפנות לכרמלה מנשה
(אביבה גוזי 7/2/2007)
314.
רציתי לדעת איך ניתן ליצור קשר עם כרמלה מנשה?
(זמירה 7/2/2007)
315.
למי אני פונה ?על חיילת רוסיה ושמה אנסטסיה שאימה על הבת שלי עם נשק ? והמפקדת שלה גל אמרה שתסדר זאת ולא עשתה בדינון מאומה, הם נמצאים בפלוגת קד"צ נהיגה הצריפין . בבקשה דחוף כתובת לתלונות לדואר האלקטרוני שלי
(אורלי 22/12/2006)
316.
רציתי לדעת איך אפשר ליצור קשר עם כרמלה מנשה???
(חן 27/9/2006)
317.
תגמול מילואים - למי מתלוננים????
(בן 5/9/2006)
318.
יש לי בת המשרתת במרכז ואני גרה בצפון . בבסיס שהיא נמצאת טוענים שאין להם מגורים בשבילה .איך קורא דבר כזה .
ולמה היא צריכה לדאוג למקום לינה במקום שהצבא ידאג למי אני יכולה לפנות ?
.

(יפה ביטון 21/8/2006)
319.
כרמלה!
.בקשתי היא שתיעשה צנזורה לגבי שידורים של כלי התקשורת בתנועתם ומקום הימצאם של חיילי צה"ל בעת לחימתם בלבנון ובכלל. אף אחד לא שם לב שאנחנו משחקים לידייהם של החיזבלה:?
אם גאה ציונה

(ציונה 11/8/2006)
320.
למה מתנכלים לבתי לאחר שביקשה טיפול רפואי
(יוסף 11/5/2006)
321.
למה מתנכלים לבתי לאחר שביקשה טיפול רפואי
(יוסף 11/5/2006)
322.
ברצוני לדעת איך אפשר להגיע לכרמלה מנשה?
(סימונה 10/5/2006)
323.
ממני הצבא עוד יאכל הרבה מאוד חרא ..וידוע שהרבה אמרו את לפניי ...אבל או או כמה שהוא יאכל
(זרקו עליי זין אזרוק בחזרה 12/4/2006)
324.
חזרתי לשרות צבאי לאחר 6 חודשים שירתתי בבית נבאללה . נכון להיום אני נהג בסיס חימוש נחל שורק . מבקש לחזור חזרה לבסיס הקודם . .
בתודה: לירן קונסטנטינו

(קונסטנטינו לירן 1/3/2006)
325.
חזרתי לשרות צבאי לאחר 6 חודשים שירתתי בבית נבאללה . נכון להיום אני נהג בסיס חימוש נחל שורק . מבקש לחזור חזרה לבסיס הקודם . .
בתודה: לירן קונסטנטינו

(קונסטנטינו לירן 1/3/2006)
326.
ברצוני לדעת איך מגיעים לכרמלה מנשה.
(כרמלה עמר 5/12/2005)
327.
האם אני חייבת כחוק להכין לשתות למפקדים שלי שהם בדרגת ס.אל"מ ואל"מ.האם אני חייבת לשטוף למפקד שלי את המשרד כל יום.האם אני חייבת לשטוף לו את החדר האישי שלו?האם אני חייבת להכין למפקד שלי סלט ואוכל?
(גלית 25/11/2005)
328.
המשפטנים בנקח"ל, חלקם אזרחים עובדי צה"ל.
כידוע עובד צה"ל כפוף לחוקי צה"ל.
קצין שיפוט בכיר כלא 4

(חנן ד' וייס, סא"ל מיל',לא קבע 13/11/2005)
329.
איך מגיעים לכתבת הצבאית כרמלה מנשה?
(רותי 14/3/2005)
330.
המשך של " כמה שזה נכון #1":(מפניות ציבור,מדור דמ"ש,פרקליט נפקדים ,נציב קבילות ועוד).לא הנציב או הפרקליט או קצינת הפניות דנים עצמם במישרין בפנייה שלכם אלה מי מטעמם (אלא חייליםבדרגת סמל)ועצלנותם ניכרת בתשובותיהם האטומות.
(כמה שזה נכון #2 .... 5/3/2005)
331.
כל מיני גופים שכביכול יטפלו בבעיות החיילים(סדיר ומיל') אך בפועל,מנסיוני!!,כל גוף טוען כי זה לא תחום אחריותו ומעביר את הפנייה לגוף אחר שמעבירה לגוף אחר נוסף וכך הלאה...
(כמה שזה נכון #1 .... 5/3/2005)
332.
תפסיקו לשקר,אני משרת בפניות ציבור וכולכם או משקרים או לא יודעים מה תקני ומה לא.בודדים צודקים והם מקבלים כל מה שמגיע להם.
(אלון 31/1/2005)
333.
אני חושב שהם צודקים בכתבה. קרא שוב. הנציב עצמו טוען את הטענות וחוץ מזה, מתי שמעת שהענישו מישהו כשמצאו קבילה צודקת.
(למשה 1/8/2004)
334.
הכל שטויות
הנקח"ל מבצע תחקירים ומוציא מסקנות מאוד לא נוחות לצה"ל, להציג אותו כגוף שתלוי בחסדי צה"ל זו דמגוגיה לשמה

(משה 1/8/2004)
335.
מי מבקר את המבקרים, בפנייה לקפ"ץ בטענות כלפי נקח"ל, קפ"ץ לא תטפל בפנייה, וכאשר פונים למשה"ב בטענה על כך, מקבלים צילום מתשובתה של קפ"ץ. מבולבלים?...
(אלי 25/7/2004)
336.
לגבי הסקר שלכם...
הכל דחוף. הכל קורס בצבא. הוא נסחף. אין "יותר" או פחות, הסחף שווה לכל צד.

(דורון 11/7/2004)
337.
המלחמה של צה"ל נגד אתר זה - הטעות האסטרטגית הגדולה ביותר בזמן האחרון. טוב שאנו לא במלחמה ממש
(נאור 5/7/2004)
338.
גם אני בוגר טיפולו של נציב קבילות חיילים. על פי מיטב הבנתי ולפי המסמכים הנמצאים ברשותי הבורר במקרה שלי שיקר במצח נחושה.
אני יכול להזדהות עם התסכול.

(שי 4/7/2004)
339.
האם ע"פ חוק חופש המידע, נציבת פניות הציבור/צה"ל לא מחוייבים למסור מידע שכזה? נימוק של "פגיעה בבטחון המדינה" לא יתקבל כתירוץ לאי מסירת נתוני המשוב.
(דן 4/7/2004)
340.
צודק ב100 אחוז ברור!!!!
(ggg 4/7/2004)
341.
השתחררתי לפני שנה, אני שמח לראות את אתרכם ואני מחזק את ידכם.
מי יתן ואת ילדיי אשלח לצבא הרבה, הרבה, הרבה, הרבה יותר טוב מזה שקיים היום.
תודה לכם.

(דני 3/7/2004)
342.
אכן חוויתי על בשרי את החלטות "הגוף העצמאי". לא ההחלטה הכעיסה אותי אלא הנימוק והבדיקה שנעשתה שהוכיחו לי עד כמה המאמר הזה נכון.
(דני 3/7/2004)
343.
מה יש לומר
(עמית 30/6/2004)
344.
הוסף תגובה