ניווט מהיר - בחר/י פורום:   שיח מילואימניקים | זכויות חיילים ות"ש | הטיפול הרפואי בצה"ל | נושאים כללים
 
פורום שיח מילואימניקים - צפיה בהודעה
    
נשלחה על ידי:  יוסי
נושא: שחרור מצו 8
בתאריך: 9/5/2011  02:25

תוכן ההודעה:

שלום,
קיבלתי צו 8 ליום ראשון הקרוב ל25 יום. ואני יודע שצו שמונה אף פעם לא בא בטוב לאף אחד. אבל זה נפל לי בתקופה ממש לא טובה שאני ממש לא יכול לבוא.

אני לומד פסיכולוגיה וסיימתי תואר ראשון ובפסיכולוגיה צריך תואר שני ע"מ לעבוד כפסיכולוג. ע"מ להגיש מועמדות לתואר שני יש להיבחן במבחן שנקרא מתא"ם ולהוציא ציון מאוד גבוה במיוחד אם רוצים להתקבל למגמות קליניות. המבחן הוא של המרכז הארצי למדידה להערכה מה שאומר שאף אחד לא יתן לי מועד מיוחד בגלל שהייתי במילואים. למבחן זה לומדים כשלושה חודשים במומצע 5 שעות ביום בתחילת התקופה ולאחר מכן זה מתגבר. בנוסף אני רשום לקורס ששלימתי עליו כ4000 ש"ח להכנה למבחן ועוד כ500 ש"ח על המבחן עצמו.

בנוסף לכך יש למבחן הזה רק מועד אחד בשנה מה שאומר שמי שלא ניגש במועד הקרוב לא יוכל להגיש מועמדות לתואר שני ובעצם כל הקרירה שלו נדחית בשנה לפחות.

המבחן יתקיים השנה ב26.10. פניתי למ"פ שלי והוא לא מוכן להקשיב לי בכלל הוא אומר לי שזה צו 8 ששר הביטחון חתם עליו ואם אני רוצה אני צריך להגיע ביום ראשון ולדבר עם המג"ד. שאלתי אותו האם מישהו יפצה אותי על הנזק הכלכלי שיגרם לי והוא אומר שאין לו מה לומר לי הוא לא יודע.

אני לא מזלזל בצו 8 ואם הייתה פורצת מלחמה הייתי רץ למילואים בכל מקרה אבל נדמה לי שאם מעלים כוננות בגלל שהפלסטינים רוצים להקים מדינה זה לא מצב חרום כזה שמצדיק נזק אישי כל כך כבד של כ4500 ש"ח (על הקורס והמבחן) מידית ועוד השנה המבוזבזת שכנראה תהיה אם אלך ל25 ימי מילואים.

למישהו יש עצה מה לעשות??

תודה מראש




02:25 | 9/5/2011  שחרור מצו 8 - יוסי