ניווט מהיר - בחר/י פורום:   נושאים כללים | זכויות חיילים ות"ש | הטיפול הרפואי בצה"ל | שיח מילואימניקים
 
פורום נושאים כללים - צפיה בהודעה
    
נשלחה על ידי:  חֶמֶד
נושא: נפקדות
בתאריך: 28/3/2011  20:40

תוכן ההודעה:

שלום,

אני לא רואה את עצמי קמה מחר בבוקר ונוסעת לבסיס. אני פשוט לא רואה את זה קורה.
אני בצבא שנה ושמונה חודשים, מעולם לא נשפטתי ולא קיבלתי דו"ח, הייתי מצטיינת בטירונות ומצטיינת מג"ד פעם אחת במהלך הסדיר. לפני חודשיים עברתי מבסיס סגור לבסיס פתוח בהוראת רופא, עקב גילוי מחלה חמורה במעיים שלי. בבסיס החדש יש לי רופאה מטומטמת שלא מעוניינת לטפל בחולים אלא רק להשפיל אותם, עשרות חיילים כבר התלוננו עליה. הזהירו אותי מפניה אך נתתי לה צ´אנס והיא לא עמדה בו. שוב ושוב היא בוחרת להעיר הערות מטומטמות ומשפילות במקום לעזור.
מבחינה רפואית עדיף לי להיות בבסיס הסגור- שם היה לי רופא אכפתי ומקצועי, וכמו כן המשימה שלי הייתה חמ"ל שהיא משימה פשוטה לאדם חולה, בניגוד לשמירות שאני טוחנת מאז שעברתי.
מלבד זאת, הרמ"דית שלי היא חתיכת מפלצת שאני לא מעוניינת לראות יותר בחיים.

האם יש איזשהי דרך לא להגיע מחר לבסיס מלבד נפקדות? אני לא אוכל להוציא ג´, הייתי בג´ (מוצדקים) שבוע שעבר ובביקורופא מכירים אותי היטב. האם יש איזשהו גוף שאפשר לפנות אליו? סיוע נפשי, מוקד כלשהו?

מה יהיו ההשלכות של נפקדות בת כמה ימים עבור חיילת עם רקע נקי לחלוטין כפי שציינתי? האם זה יצויין בתעודת השחרור, יפגע בפיקדון, משהו? לא אכפת לי לשבת בכלא, זה עדיף על פני ישיבה בבסיס שלי. אני מוכנה לשבת בכלא עד יום שחרורי אם צריך.

אשמח לתשובות ענייניות או תומכות. תודה.




20:40 | 28/3/2011  נפקדות - חֶמֶד     
04:20 | 29/3/2011    לשאלתך - 4U